17. خرداد 1396 - 16:42   |   کد مطلب: 17094
رئيس اداره قرآني اوقاف و امور خيريه استان همدان:
راه اندازی مدارس شبانه‌روزي حفظ قرآن كريم در همدان
رئيس اداره قرآني اوقاف و امور خيريه استان همدان گفت:‌ مدارس شبانه‌روزي حفظ قرآن كريم در همدان راه‌اندازي مي‌شود.
مدرسه شبانه روزی,حفظ قرآن کریم,همدان,سازمان اوقاف و امور خیریه,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

راه اندازی مدارس شبانه‌روزي حفظ قرآن كريم در همدان 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : مجتبی جمالی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت اجرای طرح «ضیافت الهی»، با بیان اینکه چند ماهی می‌شود که اداره مستقل برای امور قرآنی از سوی سازمان اوقاف تشکیل شده است، اظهار کرد: به دلیل افزایش فعالیت‌های قرآنی تصمیم به تشکیل این اداره گرفته شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم در افزایش تعداد حافظان قرآن کریم قدم برداریم، گفت: طی برنامه‌ریزی انجام شده امسال قرار است 8 هزار و 700 نفر حافظ قرآن کریم از حفظ پنج جزء به بالا را شاهد باشیم.

رئیس اداره قرآنی  اوقاف و امور خیریه استان همدان از راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم، خاطرنشان کرد: سال گذشته در شهرستان ملایر این اقدام انجام شد که افراد می‌توانند با مراجعه به این مدارس در طول یک سال حافظ قرآن کریم باشند.

وی با اشاره به آموزش مجازی حفظ قرآن کریم، گفت:‌ سال گذشته این طرح اجرایی شد و در حال حاضر کارشناسان در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) مستقر هستند و به صورت تلفنی به سئوالات افراد پاسخ می‌دهند.

جمالی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در 29 خردادماه، گفت: این مراسم در حسینیه امام(ره)  با حضور قاری مصری برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری اختتامیه مسابقات استانی قرآن کریم زیر 17 سال خبر داد و با بیان اینکه این مراسم ساعت 4 بعد از ظهر در کانون مهدیه برگزار خواهد شد، افزود:‌ مراسم ترتیل‌خوانی طی ماه رمضان در 30 بقعه متبرکه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

مدارس شبانه روزی حفظ قرآن کریم مدارس شبانه روزی حفظ قرآن کریم مدارس شبانه روزی حفظ قرآن کریم مدارس شبانه روزی حفظ قرآن کریممدارس شبانه روزی حفظ قرآن کریم مدارس شبانه روزی حفظ قرآن کریم مدارس شبانه روزی حفظ قرآن کریم مدارس شبانه روزی حفظ قرآن کریم اوقاف و امورخیریه همدان اوقاف و امورخیریه همدان اوقاف و امورخیریه همدان اوقاف و امورخیریه همدان اوقاف و امورخیریه همدان اوقاف و امورخیریه همدان اوقاف و امورخیریه همدان اوقاف و امورخیریه همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار