16. خرداد 1396 - 14:26   |   کد مطلب: 17080
مسئول تیم غواصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان از کشف جسد مرد ۵۰ ساله در سد اکباتان همدان خبر داد.
تیم غواصی,هلال احمر,کشف جسد,مرد 50 ساله,سد اکباتان همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

کشف جسد مرد ۵۰ ساله در سد اکباتان همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : داوود شهدوستی اظهار داشت: جسد این مرد که بنابر دلایل نامعلومی غرق شده بود پس از گذشت دو هفته از میان سد اکباتان همدان خارج شد.

وی گفت: 14 خرداد ماه سالجاری یکی از نگهبان سد اکباتان پس از مشاهده قسمتی از بدن این مرد غرق شده در سد اکباتان موضوع را به عوامل پلیس و هلال احمر اطلاع رسانی می کند.

شهدوستی ادامه داد: پس از اعلام این موضوع، تیم غواصی در محل حادثه حضور یافته و پس از 40 دقیقه تلاش، جسد این مرد را به بیرون از سد خارج کردند.

وی اظهار داشت: این مرد مسن با پوشش کامل شامل لباس و کفش داخل سد افتاده و جریان آب وی را به سمت تاج سد هدایت کرده بود، به گونه ای که جسد او به دریچه و تاج سد آویزان شده بود.

مسئول تیم غواصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان خاطرنشان کرد: با توجه به مستندات از جمله ظاهر جسد، احتمال می رود این مرد 2 هفته قبل به داخل این سد افتاده و غرق شده است.

شهدوستی با بیان اینکه مدارک هویتی داخل جیب این فرد نبوده است، افزود: هنگام خارج کردن جسد، عوامل پلیس آگاهی ویژه بررسی صحنه جرم به همراه قاضی کشیک در محل حضور داشتند تا فرضیه احتمالی قتل نیز مورد بررسی قرار گیرد.
 

گفتنی است، سد اکباتان بزرگترین سد استان همدان است که در پنج کیلومتری جاده همدان به ملایر قرار دارد، ارتفاع این سد 79 متر و ظرفیت آن حدود 40 میلیون مترمکعب است که قسمتی از آب آشامیدنی مردم شهر همدان را تامین می کند.
 
انتهای پیام/ص
کشف جسد کشف جسد کشف جسد کشف جسد کشف جسد کشف جسد کشف جسد کشف جسد کشف جسد کشف جسد کشف جسد سد اکباتان همدان سد اکباتان همدانسد اکباتان همدان سد اکباتان همدان سد اکباتان همدان سد اکباتان همدان سد اکباتان همدان سد اکباتان همدان سد اکباتان همدان سد اکباتان همدان سد اکباتان همدان سد اکباتان همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار