14. خرداد 1396 - 16:18   |   کد مطلب: 17049
دبیر قرارگاه شهیدالحسینی همدان
طرح نیکوکارانه "سفره‌دار" در همدان برگزار می‌شود
دبیر قرارگاه شهیدالحسینی همدان گفت: طرح نیکوکارانه "سفره‌دار" در مناطق و روستاهای محروم همدان برگزار می‌شود.
نیکوکاری,طرح نیکوکارانه,طرح سفره دار,مناطق محروم همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : میلاد مرادی اظهار داشت: طرح نیکوکارانه "سفره‌دار" به‌همت قرارگاه شهید الحسینی فرهنگیان استان همدان و جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) در مناطق مستضعف‌نشین شهر همدان و همچنین روستاهای محروم استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح برای نخستین‌بار توسط قرارگاه شهیدالحسینی استان همدان و جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) 15 ماه مبارک رمضان مصادف با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در همدان برگزار می‌شود.

دبیر قرارگاه شهیدالحسینی همدان با بیان اینکه ما برای انجام این کار به‌دنبال جذب و مشارکت خیران در این طرح هستیم، تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این طرح می‌توانند از طریق ورود به سایت HAMEBAHAM.IRG و پرداخت الکترونیکی و یا با شماره‌گیری کد ussd تلفن همراه (#3132*97*788*) در حد توان کمک‌های مالی خود به دست ما برسانند.

وی گفت: این طرح نوع دوستانه علاوه بر مناطق محروم شهر همدان و برخی روستاهای محروم استان به‌صورت همزمان توسط اعضای جمعیت امام حسن (ع) در مناطق مستضعف‌نشین تهران برگزار می‌شود.

مرادی عنوان کرد: این برنامه به‌گونه‌ای طراحی شده تا همه شهروندان جامعه با هر امکان مالی بتوانند به اندازه توان خود در این طرح مشارکت کرده و سهیم باشند. علاوه بر برگزاری مراسم نیکوکارانه "سفره‌دار" جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) برای روزه‌داران شرکت‌کننده در این طرح برگزار شده تا همه از برکات این میلاد متنعم شوند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار