14. خرداد 1396 - 11:06   |   کد مطلب: 17044
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان از برپایی مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در حسینیه امام (ره) همدان خبر داد و گفت: دسته عزاداری نیز از مقابل کانون بسیج جوانان به حرکت درمی‌آید.
سالروز ارتحال امام,بنیانگذار انقلاب اسلامی,مراسم گرامیداشت,حسینیه امام خمینی(ره),همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : محمد قدیمی با اشاره به فرا رسیدن 14 خردادماه سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) با گفتمان انقلاب اسلامی تحولی عظیمی در جهان ایجاد کرد و در حمایت از مردم دنیا به پا خاست.

وی با تأکید بر اینکه برای ترویج گفتمان امام (ره) باید همواره در مسیر اندیشه‌های نورانی امام و رهبری گام برداشت، بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی در جوامع اسلامی نیاز داریم تا بتوان بیش از گذشته تفکرات ناب اسلام و انقلاب را گسترش داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان به برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان اشاره کرد و افزود: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) یکشنبه 14 خرداد از ساعت 18 در حسینیه امام(ره) برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دسته عزاداری هیأت 14 خرداد نیز در روز یکشنبه از ساعت 18 در مقابل کانون بسیج جوانان همدان به حرکت درمی‌آید تا در سالروز ارتحال جانگذار حضرت امام(ره) به سوگواری بپردازند.

قدیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد سال 42 بیان کرد: مراسم بزرگداشت شهدای قیام خونین نیز 15 خرداد از ساعت 10 صبح دوشنبه در حوزه علمیه مدرسه علمیه آخوند برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جزءخوانی قرآن کریم هر روز در حسینیه امام (ره) برگزار تلاوت می‌شود، افزود: مراسم جزءخوانی قرآن کریم در فرهنگسرای قرآنی رضوان نیز به صورت روزانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار