8. خرداد 1396 - 8:02   |   کد مطلب: 16952
دبیر هیات قایقرانی استان همدان خبر داد
بانوي قايقران همداني در کاپ 2 جهانی قایقرانی
دبیر هیات قایقرانی استان همدان از کسب رده هجدهمی آرزو حکیمی در مسابقات کاپ 2 جهانی این رشته خبر داد.
 رقابت‌های فینال کاپ 2 جهانی,قایقرانی,بانوی قایقران همدانی,کایاک هزار متر تک نفره بانوان,shabnamha.ir,afkl ilnhkوشبنم ها,شبنم همدان

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مهدی صمدی با بیان اینکه نماینده‌های ایران در رقابت‌های فینال کاپ 2 جهانی قایقرانی در روز پایانی این پیکارها به مصاف رقبای خود رفتند، اظهار داشت: در روز پایانی رقابت‌های کاپ دو جهانی قایقرانی به میزبانی سگد مجارستان نماینده‌های ایران در بخش‌های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند که در فینال B کایاک یک‌نفره 200 متر بانوان آرزو حکیمی در جایگاه نهم قرار گرفت و در مجموع هجدهم شد.

وی با اشاره به عملکرد آرزو حکیمی در ماده هزار متر تصریح کرد: در کایاک هزار متر تک نفره بانوان، آرزو حکیمی در فینال B به رقابت پرداخت که با زمان چهار ساعت و 13 دقیقه و 574 صدم ثانیه به کار خود پایان داد و شانزدهم شد.

دبیر هیات قایقرانی استان همدان با بیان اینکه ملی‌پوشان ایران کارشان را در کاپ دو جهانی تمام کردند و برای شرکت در کاپ سه راهی صربستان خواهند شد، اضافه کرد: آرزو حکیمی بعد از مدت‌ها در یک رویداد مهم شرکت کرد. او خود را مهیای مسابقات آتی می‌کند و همچنان یکی از بزرگان این رشته ورزشی محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای رشته قایقرانی در همدان تصریح کرد: در المپیک 2012 لندن همدان در سه رشته ورزشی نماینده داشت که یکی از این سه رشته قایقرانی و حضور آرزو حکیمی در بزرگترین رویداد ورزشی جهان بود. این حضور در ویترین افتخارات ورزشی همدان می‌درخشد به این دلیل که قایقرانی از سال 89 در همدان آغاز به کار کرد و پس از دو سال ورزشکار ما به المپیک رفت.

صمدی اضافه کرد: در سال 90 و در بازی‌های جهانی بوخوم آلمان، حکیمی نقره جهان را به گردن آویخت و خدابنده‌لویی نیز در رده سنی جوانان قهرمان دنیا شد. همچنین در بازی‌های آسیایی ازبکستان نیز این دو قهرمان در کنار محمد ولدی 11 مدال کسب کردند که در تاریخ ورزش همدان بی‌سابقه بوده است.

وی در پایان بیان کرد: ظرفیت و پتانسیل ‏پیشرفت قایقرانی در استان وجود دارد و خوشبختانه در زمینه قایقرانی همه تلاش‌ها و زحمات اعضای هیات و اداره کل به ثمر نشسته و شاهد افتخارات خوبی در قایقرانی استان بوده‌ایم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار