27. ارديبهشت 1396 - 8:23   |   کد مطلب: 16765
مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌ یک همدان از کسب رتبه برتر استانی توسط دانش‌آموزان مدارس ناحیه يك همدان در جشنواره‌ نوجوان خوارزمی خبر داد.
جشنواره نوجوان خوارزمی,مدارس ناحیه یک همدان,کسب رتبه برتر,مرحله کشوری,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

کسب رتبه های برتر دانش آموزان مدارس ناحیه یک همدان در جشنواره‌ نوجوان خوارزمی 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : بهمن پارسا امروز با اشاره به کسب رتبه‌های برتر استانی توسط دانش‌آموزان مدارس ناحیه در جشنواره‌ نوجوان خوارزمی اظهار کرد: در مرحله‌ استانی جشنواره‌ نوجوان خوارزمی دانش‌آموزان این ناحیه حائز رتبه‌های اول، دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان توانستند در محورهای پژوهش، دست سازه ( نرم افزار و سخت افزار)، زبان‌ خارجه و آزمایشگاه به مقام‌های برتر دست پیدا کنند، گفت: فاطمه اسدی و هانیه حسینی از آموزشگاه بنت‌الهدی در قسمت پژوهش، محمدصالح سلیمانی و علی وحدتی موسی‌پور از آموزشگاه علامه حلی در قسمت دست سازه‌ها ( نرم افزار ) و مهدی قائمی از آموزشگاه صیاد شیرازی در قسمت دست‌سازه‌ها (نرم‌افزار ) حائز رتبه اول استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با بیان اینکه این دانش‌آموزان توانستند جواز حضور به مرحله کشوری را به دست آورند، ادامه داد: امیر پارسا ربیعی از آموزشگاه معراج اندیشه و رامتین آئینی از آموزشگاه مهر توانستند رتبه دوم را در قسمت دست‌سازه (نرم‌افزار و سخت‌افزار) کسب کنند.

وی یادآور شد: در بخش زبان انگلیسی آناهیتا کریمی، نگین عباسعلی‌پور و سمانه فضلی از آموزشگاه فرزانگان و در بخش آزمایشگاهی سجاد طلوعی و سینا کلی از آموزشگاه علامه حلی موفق به کسب رتبه سوم شدند.

پارسا با بیان اینکه موفقیت در گرو تلاش مستمر و همت بلند است، گفت: تمام این دانش‌آموزان با توکل بر خدا، تلاش مستمر و حمایت خانواده توانستند نتیجه زحمات خود را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با حمایت‌های بی‌دریغ خود همیشه همراه و همگام با دانش‌آموزان خواهد بود، اظهار داشت: زمینه برای موفقیت دانش‌آموزان بیش از گذشته هموار است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان خاطرنشان کرد: امید است شاهد موفقیت‌های بیشتر این عزیزان در عرصه‌های مختلفی علمی و اخلاقی باشیم تا بتوانیم پرچم پرافتخار ایران را بر فراز قله‌های دانش و موفقیت به اهتزاز درآوریم.

انتهای پیام/ص

جشنواره نوجوان خوارزمی جشنواره نوجوان خوارزمی جشنواره نوجوان خوارزمی جشنواره نوجوان خوارزمی جشنواره نوجوان خوارزمی جشنواره نوجوان خوارزمی جشنواره نوجوان خوارزمی جشنواره نوجوان خوارزمی جشنواره نوجوان خوارزمی جشنواره نوجوان خوارزمی مدارس ناحیه یک همدان مدارس ناحیه یک همدان مدارس ناحیه یک همدان مدارس ناحیه یک همدان مدارس ناحیه یک همدان مدارس ناحیه یک همدان مدارس ناحیه یک همدان کسب رتبه برتر کسب رتبه برتر کسب رتبه برتر کسب رتبه برتر کسب رتبه برتر کسب رتبه برتر کسب رتبه برتر

دیدگاه شما

آخرین اخبار