24. ارديبهشت 1396 - 12:00   |   کد مطلب: 16718
وقتی پوسترهاي کاندیداها از سر و کول همدان بالا می‌رود
دهن‌كجي به قانون/ شهر زیر آوار پوسترهای تبلیغاتی!
با آغاز تبلیغات کاندیداهای شوراها پوسترهای تبلیغاتی چنان از سر و كول شهر بالا مي‌رود كه گویي دنبال ربودن گوی سبقت از رقبا هستند، آن هم به قيمت نازيبا كردن چهره شهر!
پوسترهای تبلیغاتی,کاندیدا,شورای شهر,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

دهن‌كجي به قانون/ شهر زیر آوار پوسترهای تبلیغاتی!

پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی کاندیدای شوراها کاندیدای شوراها کاندیدای شوراها کاندیدای شوراها کاندیدای شوراها کاندیدای شوراها

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : از 21 اردیبهشت ماه تبلیغات کاندیداهای انتخابات شوراها در شهرها و روستاها آغاز شد و از همان نخستین روزهای تبلیغات، نامزدهای انتخاباتی در این ماراتن انتخاباتی با قدرت وارد شده و قلب شهر را با پوسترهای خود نشانه رفتند.

این روزها پوسترهای تبلیغاتی چنان از سر و کول شهر بالا می‌رود که گویی هدف آنها ربودن گوی سبقت از رقبا در به هر قیمتی است!، برخی کاندیداها بدون اینکه برنامه خود را در قالب بروشورها و یا سخنرانی در ستادها اعلام کنند، فقط ببه نصب عکس اقدام کرده‌اند آن هم در هر جایی.

با وجود اینکه مکان‌هایی برای نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها در نظر گرفته شده است، اما نامزدها و طرفداران آنها به این مکان‌ها بسنده نکرده و سطل‌های زباله، ایستگاه‌های اتوبوس، درختان، جداره‌های شهری، جداول، تیرهای برق و... را از وجود این پوسترها بی‌نصیب نگذاشته‌اند.

حامیان کاندیداها هم بیکار ننشسته‌اند، اسپری چسب در دست، اقدام به نصب عکس کاندیدای خود بر روی دیوار می‌کنند، هر نقطه‌ای از شهر پر شده از کاغذ و پوستر و تبلیغ، کار پرسنل خدماتی شهرداری هم مضاعف شده از این همه بی‌قانونی و بی‌توجهی؛ پرسنل شهرداری طی روز چندین بار اقدام به پاکسازی شهر می‌کنند، اما دریغ از کمی توجه از سوی ستادهای انتخاباتی و هواداران!

در این میان منازل نیز از تبلیغات کاغذی به دور نمانده و هر روز صبح با انبوهی از کاغذهای تبلیغاتی در مقابل درب ورودی مواجه هستند، خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان نیز از دست کاندیداها در امان نمانده و ابزاری برای تبلیغات شده است.

چسباندن تبلیغات کاغذی به جز مناطق مشخص شده خلاف قانون است در حالی که نامزدهای انتخاباتی مدام دم از قانونمداری می‌زنند و قانون را محور امور می‌دانند اما از ابتدای کار با برخورد ضد تبلیغاتی، نشان می‌دهند که قانون تنها شعاری بیش نیست.

درختان، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلوهای راهنما، صندوق‌های کمیته امداد، دیوار منازل مسکونی، میدان‌ها و جدول‌های کنار خیابان و تابلوهای پزشکان رنگ انتخابات به خود گرفته و اگر این پوسترها هم از آنها جدا شود، آن چسب زیر تصاویر چهره زشتی را برجای می‌گذارد.

اما آنچه در تبلیغات کاندیداها گفتنی است اینکه وقتی فضای مجازی با گستردگی نامحدود و مساجد و ستادها برای سخنرانی و ارائه برنامه‌ها پای کار هستند، چرا باید با صرف هزینه زیاد علاوه بر هدررفت کاغذ که سرمایه ملی است، موجب ایجاد چهره زشتی در  شهر شوند.

انتهای پیام/ص

پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی پوسترهای تبلیغاتی کاندیدای شوراها کاندیدای شوراها کاندیدای شوراها کاندیدای شوراها کاندیدای شوراها کاندیدای شوراها شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدانشورای شهر همدان شورای شهر همدان شورای شهر همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار