24. ارديبهشت 1396 - 8:22   |   کد مطلب: 16714
جشن قهرمانی هشتمین دوره لیگ برتر بانوان کشور برگزار و از اعضای تیم هاکی همدان که قهرمان لیگ برتر بانوان شدند تجلیل شد.
تیم هاکی بانوان همدان,لیگ برتر هاکی,قهرمان لیگ برتر,هاکی بانوان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

تیم هاکی بانوان همدان قهرمان لیگ برتر شد

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : رئیس هیأت هاکی استان گفت: هاکی همدان به  ویژه در بخش بانوان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در حال حاضر بیش از 130 ورزشکار همدانی در رشته هاکی فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: استان همدان استعدادها و ظرفیت‌های بالایی در دو بخش آقایان و بانوان هاکی دارد که حضور بازیکنان استان در اردوهای تیم ملی نشان از توانایی بالای بازیکنان استان است.

وی در ادامه گفت: در سال 95 تیم پسران ایران قهرمان نوجوانان ایران شد و بانوان هاکی باز نیز قهرمان لیگ برتر شدند و آقایان هاکی باز در لیگ به مقام سومی دست یافتند.

جعفری با بیان این‌که وضع هاکی در شهر همدان بسیار مطلوب است افزود: شکر خدا توانسته‌ایم شرایط خوبی را بر مجموعه هاکی استان حاکم کنیم و دست خالی همه امور را پیش ببریم به طوری‌‌که در مسابقات کشوری همواره رتبه نخست ایران بوده وعلاقه‌مندان به هاکی در زمینه‌های قهرمانی و آموزشی در حال کارکردن هستند.

رئیس هیأت هاکی استان همدان با اشاره به قهرمانی تیم همدان در لیگ برتر هاکی کشورعنوان قهرمانی بانوان و سومی آقایان را بدست آوریم..

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: در سال جاری شاهد قهرمانی صابر جواهری توانا همراه تیم ملی والیبال در مسابقات امیدهای کشور بودیم و ورزشکاران زیادی همچون مهدی خوش قدم در هندبال ، احمد غفاری در دوومیدانی و فرود ظفری در ووشو به تیم های ملی جهت حضور در مسابقات فرا ملی دعوت شده اند.

وی افزود: در سال 95، 560 مورد دعوت به اردو تیم ملی داشتیم که 163 مورد به عضویت تیم ملی در آمدند ،43عنوان فراملی ،880 عنوان انفرادی و 82 عنوان تیمی کشوری ره آورد ورزشکاران استان بوده است .

منعم افزود:در حال حاضر 100 تیم در لیگ برتر استان داریم که با صدرنشینی بانوان همدانی در لیگ برتر هاکی این حلاوت را دو چندان کرد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص بازیهای آسیایی 2018 و المپیک 2020 گفت :ستاد بازیهای بازیهای آسیایی 2018 و المپیک 2020 در اداره کل تشکیل شده و از افراد مستعد حضور در این رقابتهاحمایت می شود.

گفتنی است از تیم اعضای تیم هاکی بانوان با اهدا جوایز نقدی و لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/ص 

تیم هاکی بانوان همدان تیم هاکی بانوان همدان تیم هاکی بانوان همدان تیم هاکی بانوان همدان تیم هاکی بانوان همدان تیم هاکی بانوان همدان تیم هاکی بانوان همدان تیم هاکی بانوان همدان تیم هاکی بانوان همدان قهرمان لیگ برتر قهرمان لیگ برتر قهرمان لیگ برتر قهرمان لیگ برتر قهرمان لیگ برتر قهرمان لیگ برتر قهرمان لیگ برتر قهرمان لیگ برتر قهرمان لیگ برتر

دیدگاه شما

آخرین اخبار