16. ارديبهشت 1396 - 8:36   |   کد مطلب: 16589
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان با اشاره به اینکه از بین 40 طرح نیز 10 طرح به عنوان طرح‌های برتر شناخته شدند، در ادامه گفت: دانشگاه پیام‌نور رتبه چهارم، «سیستم پارکینگ هوشمند مبتنی بر iot» را کسب کرد.
جشنواره ملی ایده وطرح فناوری,جشنواره,دانشگاه پیام نور,همدان,رتبه چهارم,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

 کسب رتبه چهارم جشنواره ملی ایده و طرح فناوری کشور توسط دانشگاه پیام‌نور همدان

جشنواره ملی طرح فناوری جشنواره ملی طرح فناوری جشنواره ملی طرح فناوری جشنواره ملی طرح فناوری جشنواره ملی طرح فناوری جشنواره ملی طرح فناوری جشنواره ملی طرح فناوری جشنواره ملی طرح فناوری دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : صفی‌الله صفایی از کسب رتبه چهارم جشنواره طرح فناوری کشور توسط دانشگاه پیام‌نور استان خبر داد و اظهار کرد: فراخوان این جشنواره از دی ماه سال گذشته آغاز شده بود.

وی با بیان اینکه از بین یک‌هزار و 527 طرح ارسال شده به دبیرخانه یک‌هزار و 400 طرح دارای شرایط داوری تشخیص داده شدند، از یک‌هزار و 400 طرح 40 طرح به مرحله نهایی راه یافت.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان با اشاره به اینکه از بین 40 طرح نیز 10 طرح به عنوان طرح‌های برتر شناخته شدند، در ادامه گفت: دانشگاه پیام‌نور رتبه چهارم، «سیستم پارکینگ هوشمند مبتنی بر iot» را کسب کرد.

وی از کسب این رتبه از بین یک‌هزار و 500 طرح خبر داد و در ادامه گفت: این جشنواره به مناسبت‌ هفته پژوهش و فناوری برگزار شد و هدف از آن شناسایی استعدادها، فرهنگ‌سازی و جریان‌سازی بین دانشجویان است.

صفایی ایده‌پردازی و ایجاد فضای رقابتی بین دانشجویان و دانشگاه‌ها، شناسایی استعدادها و ایده‌های نو را از اهداف مهم این جشنواره عنوان کرد و افزود: توجه به استعداد دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در 6 حوزه و در راستای بهره‌مندی از هوش و استعداد دانشجویان علمی برگزار شد، تصریح کرد:کسب رتبه چهارم توسط دانشگاه پیام‌نور استان همدان یک افتخار است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان همدان بیان کرد: دانشجویان در حوزه‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع، معماری و هنر و میان رشته‌ای به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ص

جشنواره ملی طرح فناوری جشنواره ملی طرح فناوری جشنواره ملی طرح فناوری جشنواره ملی طرح فناوری جشنواره ملی طرح فناوری جشنواره ملی طرح فناوری جشنواره ملی طرح فناوری جشنواره ملی طرح فناوری دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان رتبه چهارم رتبه چهارم رتبه چهارم رتبه چهارم رتبه چهارم رتبه چهارم رتبه چهارم رتبه چهارم رتبه چهارم رتبه چهارم

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار