14. ارديبهشت 1396 - 16:22   |   کد مطلب: 16567
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ازبرگزاری جشنواره «امید و نشاط اجتماعی جوانان» در هفته جوان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر ( ع ) خبرداد.
هفته جوان,جشنواره امید و نشاط جوانان,سازمان های مردم نهاد,مدیرکل ورزش و جوانان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری جشنواره «امید و نشاط جوانان» در همدان همزمان با هفته جوان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : رسول منعم با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته جوان، اظهار کرد: برگزاری جشنواره «جوانان و نشاط اجتماعی جوانان» یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته جوان در همدان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار می‌شود، ادامه داد: موضوع جوانان یکی از محوری‌ترین و اصلی‌ترین موضوعات کشور است که باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید نگاه ویژه‌ای به حوزه جوانان داشته باشند و در راستای حل مشکلات آنها قدم بردارند، افزود: در سال گذشته 196 برنامه در حوزه جوانان برگزار کرده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره پیوند آسمانی در سال گذشته، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 36 جشن و همایش در حوزه فرهنگی و جوانان برگزار کردیم.

منعم  برگزاری 42 جلسه ستاد ساماندهی استان را از دیگر اقدامات مهم انجام گرفته در حوزه جوانان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این جلسات با مصوبات خوبی همراه بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت ویژه به حوزه جوانان، ادامه داد: در نیمه اول سال جاری بیش از 85 عنوان برنامه در حوزه فرهنگی و امور جوانان در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام/ص

هفته جوان هفته جوان هفته جوان هفته جوان هفته جوان هفته جوان هفته جوانهفته جوان جشنواره امید و نشاط جشنواره امید و نشاط جشنواره امید و نشاط جشنواره امید و نشاط جشنواره امید و نشاط جشنواره امید و نشاط جشنواره امید و نشاط سازمان های مردم نهاد سازمان های مردم نهاد سازمان های مردم نهاد سازمان های مردم نهاد سازمان های مردم نهاد

دیدگاه شما

آخرین اخبار