5. ارديبهشت 1396 - 8:03   |   کد مطلب: 16407
دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام بانوان از 6 اردیبهشت ماه به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
تیم ملی آبهای آرام بانوان,قهرمانی آسیا,اردوی تدارکاتی,shabnmaha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام بانوان برگزار می‌شود

 

به گزارش شبنم همدان , ورزش بانو به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی نوشت : تیم ملی آبهای آرام بانوان در بخش کایاک و کانو خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا 20177 آماده می کند. به همین منظور در آغاز دومین مرحله اردوی آمادگی 12 قایقران به اردو دعوت شدند تا تمرینات آمادگی خود را از 6 اردیبهشت ماه در دریاچه آزادی آغاز کنند.

این مرحله از اردو تا 26 اردیبهشت ماه ادامه پیدا خواهد کرد. سونیا نوری زاد سرمربی و فاطمه مجللی مربی قایقرانان در این مرحله از اردو هستند.

نگار علیمحمدی، مائده طهماسبی و مونا ابراهیمی از تهران، هدیه کاظمی از هرمزگان، گلناز غضنفریان از مازندران، آرزو حکیمی از همدان و ماندانا میرزاده از کرمانشاه در بخش کایاک و آتنا رئوفی و زیبا سماک حرفه از گیلان، معصومه داناپور از آذربایجان شرقی و هیوا افضلی از کرمانشاه در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

انتهای پیام/ص

تیم ملی آب های آرام بانوان تیم ملی آب های آرام بانوان تیم ملی آب های آرام بانوان تیم ملی آب های آرام بانوان تیم ملی آب های آرام بانوان تیم ملی آب های آرام بانوان تیم ملی آب های آرام بانوان تیم ملی آب های آرام بانوان اردوی تدارکاتی اردوی تدارکاتی اردوی تدارکاتی اردوی تدارکاتی اردوی تدارکاتی اردوی تدارکاتی

دیدگاه شما

آخرین اخبار