3. ارديبهشت 1396 - 21:42   |   کد مطلب: 16390
مديركل تبليغات اسلامي استان همدان خبر داد
جشن مبعث در 700 مسجد استان همدان برگزار می شود
مديركل تبليغات اسلامي استان همدان از برگزاري جشن مبعث در 700 مسجد استان همدان خبر داد.
جشن مبعث,استان همدان, مبعث نبی اکرم(ص),shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

جشن مبعث در 700 مسجد استان همدان برگزار می شود

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : حجت‌الاسلام علی دشتکی با اشاره به برگزاری جشن مبعث نبی اکرم(ص) اظهار کرد: علاوه بر مساجد استان 300 هیأت مذهبی نیز اقدام به برگزاری جشن مبعث خواهند کرد.

وی بااشاره به برگزاری جشن مبعث در 300 موسسه و مرکز فرهنگی و قرآنی تصریح کرد: یکی از مباحث بسیار تاثیرگذار و اثربخش در جامعه برگزاری عید مبعث نبی مکرم اسلام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه عید مبعث نقشه راه سعادت مردم است، افزود: این نقشه راه باید برای مردم تبیین شود و مردم نیز خود را در این چارچوب قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما در ایام مبعث تبیین اهداف مبعث نبی اکرم(ص) از منظر قرآن و عترت است، ادامه داد: در راستای این امر 700 مبلغ به سطح استان اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه 700 مسجد در سطح استان همدان میزبان برگزاری این جشن بزرگ و مردمی خواهند بود، خاطرنشان کرد: اهداف از اعزام مبلغان تبیین اهداف بعثت حضرت رسول اکرم(ص) به بیان ویژگی‌های اخلاقی، ترویج اخلاق حسنه نبوی و پاسخگویی به احکام و شبهات شرعی است.

انتهای پیام/ص

جشن مبعث جشن مبعث جشن مبعث جشن مبعث جشن مبعث جشن مبعث جشن مبعث استان همدان استان همدان استان همدان استان همدان استان همدان بعثت حضرت رسول اکرم(ص) بعثت حضرت رسول اکرم(ص) بعثت حضرت رسول اکرم(ص) بعثت حضرت رسول اکرم(ص)

دیدگاه شما

آخرین اخبار