3. ارديبهشت 1396 - 8:34   |   کد مطلب: 16375
این نمایشگاه به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و به همت بسیج دانشجویی و انجمن علمی علوم سیاسی برگزار خواهد شد و تصاویر و عملکرد تمام روسای جمهور منتخب از زمان ریاست جمهوری بنی‌صدر تاکنون در معرض دید دانشجویان قرار خواهد گرفت.
نمایشگاه سیاسی,راهی که رفتیم,دانشگاه پیام نور همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

 برگزاری نمایشگاه سیاسی «راهی که رفتیم» در دانشگاه پیام نور همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : اکبر شاملو با اشاره به برگزاری نمایشگاه سیاسی «راهی که رفتیم»، اظهار کرد: این نمایشگاه هفته آینده به مدت 10 روز در دانشگاه پیام‌نور همدان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و به همت بسیج دانشجویی و انجمن علمی علوم سیاسی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تصاویر و عملکرد تمام روسای جمهور منتخب از زمان ریاست جمهوری بنی‌صدر تاکنون در معرض دید دانشجویان قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی و سوق دادن دانشجویان برای حضور حداکثری در پای‌ صندوق‌های رأی عنوان کرد و گفت: آنچه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی انقلابی بودن خود را به رخ کشورهای بیگانه و به خصوص استکبار بکشند، ادامه داد: حضور جوانان در پای صندوق‌های رأی زیبایی انتخابات را به همراه خواهد داشت.

شاملو با بیان اینکه دشمنان به دنبال عدم حضور ملت ایران در انتخابات هستند، اظهار کرد: ملت ایران باید با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را در رسیدن به اهداف ناکام کنند.

نمایشگاه سیاسی «راهی که رفتیم» از 9 اردیبهشت‌ماه و به مدت 10 روز در دانشگاه پیام‌نور همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

نمایشگاه سیاسی نمایشگاه سیاسی نمایشگاه سیاسی نمایشگاه سیاسی نمایشگاه سیاسی نمایشگاه سیاسی نمایشگاه سیاسی راهی که رفتیم راهی که رفتیم راهی که رفتیم راهی که رفتیم راهی که رفتیم راهی که رفتیم دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار