2. اسفند 1398 - 11:11   |   کد مطلب: 16359
خیانت همواره در سایه سار ارتباط دهی مستقیم با جنس مخالف نیست. خیانت حتی ناخواسته و بواسطه همین صفحاتی که برای کودکان ساخته می‌شود به وجود می‌آید.
فضای مجازی,خیانت,پیج های کودکانه,خودنمایی زنانه,تجمل گرایی,تصاویر غیر اخلاقی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

پیج های کودکانه یا بازاری برای خودنمایی زنانه! /خیانت هایی که ناخواسته به وجود می آیند

 

پیج های کودکانه پیج های کودکانه پیج های کودکانه پیج های کودکانه پیج های کودکانه پیج های کودکانه پیج های کودکانه پیج های کودکانه خودنمایی زنانه خودنمایی زنانه خودنمایی زنانه خودنمایی زنانه خودنمایی زنانه خودنمایی زنانه خیانت خیانت خیانت خیانت خیانت خیانت خیانت خیانت خیانت خیانت

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از طنین یاس : مدت‌ها است که پیج‌های زیادی در فضای مجازی توسط برخی مادران متجدد! در ظاهر به خاطر فرزند کوچک شان در اینستاگرام و تلگرام و دیگر صفحات مجازی ساخته می‌شود که نه تنها تصاویر پخش شده غیراخلاقی است بلکه در فضای محرمانه تر هم چت‌هایی صورت می‌گیرد که این روزها حال و هوای فضای مجازی را غبار آلود کرده است.

به راستی گذاشتن عکس‌های نیمه لختی توسط مادر در صفحه کودک خود آیا روش صحیحی برای جامعه اسلامی ما است؟ برخی از صفحات این مادران تماماً به تبلیغات جسم و روحیات خود پرداخته شده است که هیچ ارتباطی با کودک شان ندارد و متاسفانه روز به روز هم این صفخات در حال گسترش است!.

 خیانت همواره در سایه سار ارتباط دهی مستقیم با جنس مخالف نیست. خیانت حتی ناخواسته و بواسطه همین صفحاتی که برای کودکان ساخته می‌شود به وجود می‌آید. گاهی اوقات متاسفانه یک خانم تازه متاهل شده جوان نمی‌تواند علنا و آشکار با جنس مخالف خود ارتباط بگیرد و مجبور است با درست کردن صفحه مجازی برای کودک تازه متولد شده خود، راه ارتباط با جنس مخالف را در پیش بگیرد تا همسرش را هم اینگونه برای گذاشتن تصاویر غیراخلاقی اغنا نماید.

به زعم گفت و‌گوهای برخی از این مادران با خبرنگار طنین یاس علنا اقرار کردند که در این صفحات بسیار پیشنهادات از سوی آقایان به آن‌ها داده می‌شود در حالی که در بسیاری از این صفحات علت اصلی پیشنهادات، وجود تصاویر نیمه عریان خود مادر بوده است.

متاسفانه برخی از همسران این خانم‌ها هم در گذاشتن چنین عکس‌هایی مشارکت می‌کنند و به راحتی اجازه پخش این تصاویر را به همسر خود می‌دهند در حالی که بی اطلاع از پیشنهادات رنگین توسط برخی آقایان در پیج‌های خصوصی همسرشان هستند.

نکته مهم دیگر ترویج چشم و هم چشمی‌ها توسط این صفحات است. برای هر اتفاقی در خانواده این افراد، به سرعت تصاویر آن در صفحه شخصی نمایان می‌شود. به عنوان مثال مادران در خرید لباس و وسایل شخصی گران قیمت و لوکس با هم رقابت می‌کنند و با گذاشتن تصاویر، این تجملات را به رخ یکدیگر می‌کشانند و متاسفانه این ترویج تجمل گرایی باعث شده تا در برخی موارد اختلافاتی در درون خانواده‌ها ریشه بگیرد و این خانم با همسر خود به خاطر پیج دیگران مشاجره نماید.

یکی دیگر از مهمترین آسیب‌های اجتماعی این صفحات پرتوقع تر کردن خواسته‌های این کودکان است. وقتی کودکی به خاطر چشم و هم چشمی‌های فضای مجازی از امکانات و تفریحات قابل توجهی از سوی مادر خود برخوردار می‌شود چه بسا ممکن است این کودک تجملاتی فکر و رفتار نماید و این عواقب خطرناکی برای آینده کودک متصور است. متاسفانه بسیاری از مادران حال خواسته یا ناخواسته در تجمل گرایی فرزندان خود بسیار نقش اساسی دارند و وجود چنین صفحاتی باعث شده تا کودک روز به روز خواسته‌هایش سخت تر شود و در نهایت این مرد خانواده است که بیشتر صدمه از این تجمل گرایی‌ها نصیبش می‌شود.

معضل مهمتر دیگر این است که اغلب آقایان از رفتار سرد همسرشان به ستوه آمده اند. این مادران مجازی که در مورد آن‌ها صحبت شد معمولا از صبح تا اواخر نصف شب در پیج کودکان خود مشغول چت و گذاشتن تصاویر هستند و به همین خاطر کمتر به همسر و حتی فرزند خود توجه می‌کنند و در برخی موارد کودک خود را بیشتر در فضای مجازی لمس می‌کند تا در محیط گرم خانواده و این آغاز و شروع طلاق عاطفی در نظام خانواده است. کودکانی که قربانی رفتارهای مجازی مادرانشان می‌شود و به اسم و عکس آن‌ها چه بسا خیانت‌هایی هم صورت می‌گیرد که تربیت فرزند را هم خدشه دار می‌نماید.

هیچ کسی مخالف فضای مجازی و ارتباطات سالم نیست اما اگر قرار باشد برای کودک خود صفحه ای باز شود بهتر است در راستای همان اهداف درست و دنیای کودکانه خود بچه‌ها این صفحات ساخته شود و عملا وجود چنین صفحاتی بهانه ای برای خیانت و یا گذاشتن تصاویر غیراخلاقی توسط برخی مادران نشود.

در پایان اتاکید می‌شود که هدف از این گزارش عده ای مادران بودند که در فضای مجاری فقط به دنبال اهداف و نیت‌های شخصی خود هستند.

انتهای پیام/ص

پیج های کودکانه پیج های کودکانه پیج های کودکانه پیج های کودکانه پیج های کودکانه پیج های کودکانه پیج های کودکانه پیج های کودکانه خودنمایی زنانه خودنمایی زنانه خودنمایی زنانه خودنمایی زنانه خودنمایی زنانه خودنمایی زنانه خیانت خیانت خیانت خیانت خیانت خیانت خیانت خیانت خیانت خیانت تجمل گرایی  تجمل گرایی  تجمل گرایی تجمل گرایی تجمل گرایی تجمل گرایی تجمل گرایی تجمل گرایی

دیدگاه شما

آخرین اخبار