2. ارديبهشت 1396 - 8:20   |   کد مطلب: 16355
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان
آتش سوزی در کوره مذاب کارخانه شیشه همدان
آتش‌سوزی در کوره مذاب کارخانه شیشه همدان با حضور به موقع و سریع آتش‌نشانان جان بر کف همدان در ساعات اولیه عملیات مهار و تحت کنترل قرار گرفت.
آتش سوزی,کارخانه شیشه همدان,آتش نشانی,اطفاء حریق,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

آتش سوزی در کوره مذاب کارخانه شیشه همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : محمدرضا بیاناتی با اشاره به وقوع یک فقره آتش‌سوزی در کارخانه شیشه همدان ظهار کرد: آتش‌سوزی در کوره مذاب کارخانه شیشه همدان با حضور به موقع و سریع آتش‌نشانان جان بر کف همدان در ساعات اولیه عملیات مهار و تحت کنترل قرار گرفت.

وی از حضور به موقع 10 گروه عملیاتی شامل تجهیزاتی نظیر دو دستگاه خودروی فرماندهی و پیشرو، 11 دستگاه خودروی سنگین و پشتیبانی و 35 نیروی عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجات در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صحنه حادثه خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به اعزام نیروهای هفت ایستگاه عملیاتی به محل حادثه در راستای مهار و اطفاء حریق تأکید کرد: ایمن‌سازی محل حادثه با بیش از دو ساعت تلاش بی‌وقفه به طور کامل انجام شد و اوضاع در کنترل قرار گرفت.

وی با اشاره به اعزام تیم ویژه کارشناسی در دقایق اولیه  به کارخانه شیشه همدان برای بررسی و علت‌یابی بروز حادثه، گفت: عملیات مهار و اطفاء حریق کارخانه چهار مصدوم شامل دو آتش‌نشان و دو نفر از کارکنان برجای گذاشت.

بیاناتی گفت: در عملیات مهار و اطفاء حریق، خنک‌سازی و ایمن‌سازی محل حادثه حدود 300 هزار لیتر آب مصرف شد.

انتهای پیام/ص

آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی آتش سوزی کارخانه شیشه همدان کارخانه شیشه همدان کارخانه شیشه همدان کارخانه شیشه همدان کارخانه شیشه همدان آتش نشانی آتش نشانی آتش نشانی آتش نشانی آتش نشانی

دیدگاه شما

آخرین اخبار