1. ارديبهشت 1396 - 8:20   |   کد مطلب: 16340
مديرکل آموزش و پرورش استان همدان از درخشش دو معلم همداني در جشنواره تقدير از پژوهشگران ايراني خبر داد.
پژوهشگران ایرانی,نشان پژوهشگری,معلمان همدانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

درخشش 2 معلم همداني در جشنواره‌ تقدیر از پژوهشگران ایرانی

 

تقدیر از پژوهشگران ایرانی تقدیر از پژوهشگران ایرانی تقدیر از پژوهشگران ایرانی تقدیر از پژوهشگران ایرانی تقدیر از پژوهشگران ایرانی تقدیر از پژوهشگران ایرانی تقدیر از پژوهشگران ایرانی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مصطفی خزاعی با بیان اینکه معصومه ابراهیمی‌هژیر دختر شهید ستار ابراهیمی‌هژیر و مدیر دبستان شهید صابریان رنجبر همدان یکی از این معلم‌ها است، اظهار کرد: این معلم در اولین جشنواره‌ تقدیر از پژوهشگران ایرانی موفق به کسب مدال برنز و تندیس نشان پژوهشگری شد.

وی با بیان اینکه خانم ابراهیمی هژیر عضو بنیاد ملی نخبگان کشور با سه عنوان مقاله علمی، پژوهشی، تخصصی، بین المللی و ملی است،خاطرنشان کرد: وی لوح سپاس، گواهی و کد پژوهشگری در سطح پژوهشیار را نیز دریافت کرد.  

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه این همکار فرهنگی دارای چند مقاله برتر ISI ،ISC و یک جلد کتاب با عنوان «عاطفه جنگ» است، یادآور شد: ضمن آنکه ابراهیمی‌هژیر سابقه سخنرانی در چهار همایش ملی و بین‌المللی را دارد.

وی با اشاره به اینکه همکار دیگر علیرضا سجادی‌فاتح نام دارد، افزود: وی معاون فناوری دبیرستان شهید اصیلی همدان موفق به کسب مدال برنز و تندیس نشان پژوهشگری در این جشنواره شد.

خزاعی ضمن تبریک از درخشش همکاران فرهنگی، گفت: امید است که چنین موفقیت‌هایی هر روز در حوزه آموزش و پرورش ادامه داشته باشد و بتوانیم این امانت الهی که به عنوان ودیعه به دست انسان سپرده شده را به نسل‌های بعدی خوب انتقال دهیم.

انتهای پیام/ص

تقدیر از پژوهشگران ایرانی تقدیر از پژوهشگران ایرانی تقدیر از پژوهشگران ایرانی تقدیر از پژوهشگران ایرانی تقدیر از پژوهشگران ایرانی تقدیر از پژوهشگران ایرانی تقدیر از پژوهشگران ایرانی نشان پژوهشگری نشان پژوهشگری نشان پژوهشگری نشان پژوهشگری نشان پژوهشگری نشان پژوهشگری معلمان همدانی معلمان همدانی معلمان همدانی معلمان همدانی معلمان همدانی

دیدگاه شما

آخرین اخبار