31. فروردين 1396 - 20:34   |   کد مطلب: 16338
رئيس دانشگاه علوم پزشكي همدان از برگزاري همايش پياده روي خانوادگي كاركنان دانشگاه علوم پزشكي همدان به مناسبت هفته سلامت خبر داد.
همایش پیاده روی خانوادگی,دانشگاه علوم پزشکی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

همايش پياده روي خانوادگي دانشگاه علوم پزشكي همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : حبیب الله موسوی بهار امروز  از برگزاری همایش  پیاده‌روی خانوادگی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان به مناسبت هفته سلامت خبر داد و اظهار کرد:‌ فردا به مناسبت نخستین روز از هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه از یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده که به مدت یک هفته با شعار «زندگی سالم با نشاط و امید» برنامه‌هایی را در سطح استان برگزار خواهیم کرد، گفت: مراسم افتتاحیه هفته سلامت با نواختن زنگ سلامت، روز شنبه دوم اردیبهشت در هنرستان دخترانه تهذیب برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان به نشست خبری خود و معاونینش با اصحاب رسانه در این روز اشاره کرد و افزود: سخنرانی رئیس دانشگاه پیش از خطبه‌های نماز جمعه، تبادل تفاهم‌نامه با محیط زیست، افتتاح میز خدمت سمن‌های حوزه مشارکت، حضور مسؤولان دانشگاه در یکی از مدارس مروج سلامت و... از دیگر برنامه‌های هفته سلامت است.

وی از بهره‌برداری تعدادی از پروژه‌های بهداشت در هفته سلامت خبر داد و تصریح کرد: تعدادی از این پروژه‌ها نیز با سفر رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی‌بهار با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت مقام زن و ارتقای کیفیت زندگی بانوان در هفته سلامت، گفت: برپایی نمایشگاه غذای سالم، غرفه طب سنتی، نمایشگاه‌های دستاوردهای تحول سلامت، برپایی غرفه سمن‌ها و برگزاری مراسم تجلیل از فعالان عرصه سلامت از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی به اهمیت خود مراقبتی اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان مدیریت ارگونومی و تفریحات سالم با هدف اشاعه فرهنگ زندگی سالم با امید و نشاط را در دستور کار داریم که دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار