31. فروردين 1396 - 8:01   |   کد مطلب: 16325
تیم والیبال زیر ۲۳ سال بانوان ایران در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود در اسلوونی موفق به شکست تیم باشگاهی «نووا بانک » شد.
تیم والیبال دختران زیر 23 سال,اسلوونی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

تیم والیبال دختران ایران در آخرین بازی تدارکاتی خود موفق به شکست حریف شد

 

به گزارش شبنم همدان ، خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال نوشت : سومین اردوی آماده سازی تیم زیر 23 سال بانوان ایران که از روز دوشنبه 21 فروردین ماه در شهر ماریبور اسلوونی آغاز شده بود، دیروز با برگزاری آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه به پایان رسید.

ملی پوشان کشورمان در آخرین و پنجمین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود در این شهر به مصاف تیم «نووا بانک» اسلوونی رفتند و سه بر یک این تیم را شکست دادند.

شاگردان سیما صدیقی سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال بانوان در ست نخست 29 بر 27 مغلوب میزبان شدند اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 23 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا اردوی برون مرزی خود را با پیروزی به پایان برسانند.

این تیم در مدت حضور در اردوی برون مرزی اسلوونی پنج دیدار تدارکاتی برگزار کرد که در نخستین مسابقه تیم (Nova KBM) را سه بر یک شکست داد، در دومین و سومین دیدار برابر تیم های (FORMIS) و(Maribor Branik) اسلوونی سه بر یک مغلوب شد و در چهارمین مسابقه نیز سه بر صفر مغلوب تیم ملی والیبال زنان جمهوری آذربایجان شد.

انتهای پیام/ص

تیم والیبال دختران ایران تیم والیبال دختران ایران تیم والیبال دختران ایران تیم والیبال دختران ایران تیم والیبال دختران ایران تیم والیبال دختران ایرانتیم والیبال دختران ایرانتیم والیبال دختران ایران تیم والیبال دختران ایران تیم والیبال دختران ایران تیم والیبال دختران ایران 

دیدگاه شما

آخرین اخبار