18. بهمن 1395 - 7:51   |   کد مطلب: 15184
در پایان این رقابت‌ها تیم شاهد شهرداری همدان با کسب ۱۳ مدال طلا، ۷ نقره و ۱۲ برنز توانست درمجموع بر سکوی قهرمانی قرار گیرد.
امیرحسین اسکندریان,تیم شهرداری همدان,ورزش بانوان,کاراته بانوان,مسابقات کاراته بانوان غرب کشور,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از مهرامیرحسین اسکندریان با اشاره به قهرمانی شهرداری همدان در مسابقات کاراته بانوان غرب کشور اظهار داشت: سومین دوره مسابقات کاراته بانوان غرب کشور به میزبانی کبودرآهنگ برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۲۲۲ نفر از کاراته‌کاران در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان و با حضور تیم‌هایی از شهرهای قروه کردستان، نهاوند، کبودرآهنگ و بروجرد به همراه تیم باشگاه شاهد شهرداری در دو بخش کاتا و کمیته برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به عملکرد تیم شهرداری در این مسابقات گفت: در پایان این رقابت‌ها تیم شاهد شهرداری همدان با کسب ۱۳ مدال طلا، ۷ نقره و ۱۲ برنز توانست درمجموع بر سکوی قهرمانی قرار گیرد.

اسکندریان خاطرنشان کرد: بانوان کاراته‌کار تیم شهرداری با درخشش در این مسابقات عملکرد خیره‌کننده‌ای را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به رقابت ۵۰ بانوی همدانی در مسابقات آمادگی جسمانی بیان کرد: مسابقه آمادگی جسمانی بانوان در سالن چندمنظوره مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی (ره) برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: این رقابت‌ها با حضور بیش از ۵۰ نفر از بانوان ورزشکار در ۲ رده سنی زیر ۴۰ و بالای ۴۰ سال برگزار شد.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار