21. شهريور 1402 - 9:22   |   کد مطلب: 25211
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
امروز جبهه اصلی جنگ رسانه است
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جبهه اصلی جبهه جنگ رسانه است، رسانه برای تبیین واقعیت نباید شب و روز داشته باشد.

به گزارش شبنم‌ها سردار محمد رضا نقدی در اولین یادواره شهدای رسانه ای استان همدان گفت: جمهوری اسلامی، دشمن را در زمینه نظامی خلع سلاح کرده و این به صراحت در افغانستان، یمن، سوریه و عراق دیده شده است، زمانی‌که نیروهای آمریکایی از افغانستان بعد ۲۰ سال فرار کردند و۶۴۰ هزار تفنگ جنگی جا گذاشتند و این ضعف دشمن است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن میخواهد مردم براساس واقعیت تصمیم نگیرند بلکه بر اساس تصور خودشان براساس واقعیت ها تصمیم بگیرند.

 

سردار نقدی با بیان اینکه امپراطوری رسانه ای مبتنی بر دروغ و تصویر سازی غلط است افزود: فوت مهسا امینی که بدون وارد کردن ضربه‌ای به ایشان در مقابل دوربین‌های مداربسته بود را آنچنان جلوه می‌دهد که مردم فریب بخورند.

 

وی با اشاره به اینکه در زندان‌های آمریکا در یک سال بالغ بر چهار هزارو ۲۳۴ زن کشته می‌شوند گفت: اگر ما در این جبهه موفق شویم واقعیت‌ها را همان طور که هست نشان دهیم و مردم نسبت به واقعیت آن طور که هست نگاه بکنند ،شکست دشمن قطعی است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به بیان رهبر انقلاب نزدیک به قله پیشرفت است افزود: دشمن میخواهد سراب درست کند که به جای آن که به سمت قله برویم به سمت سراب برویم، اگر در تله دشمن نیافتیم اتفاقات خوب در راه است.

 

سردار نقدی یاد آور شد: رژیم‌های جنایت کار وحشی، کوچکترین رحمی نسبت به نوع بشر ندارند و تاریخشان عجین با جنایت و آدم کشی و فساد و تباهی و غارت ثروت ملت ها است.

 

وی با اشاره به اینکه شهید آیت الله مدنی انسانی وارسته، پاک و در اوج انسانیت و کرامت‌های انسانی بود تاکید کرد: این شهید می تواند الگو باشد برای همه بشریت، نوجوانان و جوانان باید قهرمانان را بشناسند.

 

سردار نقدی ادامه داد: قهرمانان بزرگ شهدا هستند، نوجوانان باید عاشق و دلداده شهید مدنی،شهید رسول حیدری، ودیگرشهیدان باشند و از عمق وجودشان به آن ها عشق بورزند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه غلبه بر دشمن انسجام و وحدت می خواهد گفت: مشکل ما در رسانه پراکنده کاری است.

 

وی با تاکیدبر اینکه خبرنگاران امروز رزمندگان خط مقدم هستند گفت: باید واقعیت بر تصویر ذهنی غلط غلبه کند.

سردار نقدی با بیان اینکه رسانه دشمن خبرهای بزرگ را کوچک و خبرهای کوچک را بزرگ جلوه می دهد گفت: عظمت پیاده روی اربعین،۲۲ میلیون جمعیت از تمام دنیا در گرمای طاقت فرسا را به غلط راهپیمایی دولتی و اجباری می‌خوانند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ۱۴شهید رسانه ای افزود: خانواده شهدا نمونه بارز همدلی و ایثار هستند،فرزندان خود را تقدیم نظام کرده‌اند و محکم و استوار پای نظام مقدس جمهوری اسلامی مانده‌اند.

انهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار