21. شهريور 1402 - 9:19   |   کد مطلب: 25210
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
جامعه کارگری با جهاد اقتصادی دنیا را شگفت زده کرد
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کارگران در دوره‌ای که جبهه جنگ به اقتصاد رسیده است با جهاد خود دنیا را شگفت زده کردند گفت: دشمن با غبارآلود کردن فضا قصد دارد کاری کند قله موفقیت را شفاف نبینیم و امروز جامعه کارگری وظیفه جهاد تبیین را برعهده دارد.

به گزارش شبنم‌ها اجلاسیه شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی استان همدان با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

سردار محمدرضا نقدی در این مراسم با بیان اینکه همه ارزش‌هایی که امروز در آن غرق هستیم و پیشرفت‌های که به آن افتخار می‌کنیم به برکت خون شهدا است گفت: مدیون شهدا هستیم و باید قدردان آن‌ها باشیم،  شهدا بودند که پیروزی‌های درخشان را یکی پس از دیگری به ارمغان آوردند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند ما نزدیک قله‌ها هستیم افزود: باید به این نکته توجه کرد که چگونه به این جایگاه رسیده‌ایم و قطعا جز با فداکاری و ایثار شهیدان به این جایگاه نمی‌رسیدیم.

 

وی با تاکید براینکه خون شهدا، صف جنگ حق و باطل را نشان داد عنوان کرد: روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد، دشمنان انقلاب اسلامی یعنی آمریکا و صهیونیست‌ها با چندین لایه فاصله افرادی را به میدان نبرد با ملت ایران فرستادند که چهرهایی موجه داشتند.

 

سردار نقدی ادامه داد: امروز مسیر برای فتح قله‌ها باز است، ما هر لحظه مدیون کارگران هستیم چرا که برای معیشت و آسایش مردم جهاد می‌کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه کارگران قشری بسیار شریف هستند افزود: کارگران شرافت تلاش و ایثار برای برقراری امنیت و تلاش برای تولید دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه کارگران در دوره‌ای که جبهه جنگ ما به اقتصاد رسیده و تولید، جبهه نبرد است آزمایش خوبی پس دادند خاطرنشان کرد: جامعه کارگری فداکاری کردند و در جبهه نبرد اقتصادی در خط  تولید که در شرایط سخت تحریم است مقاومت کردند.

 

سردار نقدی ادامه داد: کارگران، بسیاری از ابزارهای تحریم شده را به‌وسیله بازوان توانمند خود ساختند و تلاش کردند چرخ کارخانه‌ها نایستد.

 

وی با بیان اینکه بارها پیش آمد که دریافت حقوق کارگران عقب افتاد تصریح کرد: این قشر فداکار کارخانه‌ها و اقتصاد کشور را سرپا نگه داشتند و امروز دنیا متعجب و شگفت‌زده است که چگونه کشوری تحریم شده اما اینگونه سرپا مانده است؟

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کارگران بودند که پیشرفت‌های شگفتی‌آور را برای کشور رقم زدند گفت:  همه موفقیت‌ها مرهون فداکاری کارگران در جبهه جنگ اقتصادی است که با ابتکار و خلاقیت نشان دادند بزرگ می‌اندیشند.

 

سردار نقدی ادامه داد: امروز روز برداشت محصول است، محصولی که بخاطر فداکاری چهل و چندساله جامعه کارگری به ثمر رسیده و دنیا از آن متعجب شده است.

 

وی با بیان اینکه  دنیا در آستانه تحولات بزرگی قرار دارد افزود: دشمنان ایران اسلامی به سمت خواری و ذلت پیش‌ می‌روند و در حال شکست هستند درحالی که میبینیم ملت‌های آزادی‌خواه یکی پس از دیگری به صحنه می‌آیند و با الگو برداری از ملت قهرمان ایران مقابل دشمنان می‌ایستند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه  اگر روزی شهید مدنی بزرگوار فداکارانه وارد میدان نمی‌شد دیگر ۲۲ بهمنی وجود نداشت تصریح کرد: پیروزی و ۲۲ بهمن را مدیون یکه‌تازی این شهید بزرگوار هستیم.

 

سردار نقدی با تاکید براینکه جامعه کارگری وظیفه جهاد تبیین را برعهده دارد عنوان کرد:  امروز تلاش‌ها و خون‌های شهدا به نتیجه رسیده است اما دشمن تلاش می‌کند در فصل برداشت محصول ما فضا را غبار آلود کند و نگذارند حقیقت را ببینیم.

 

وی ادامه داد: دشمن با غبارآلود کردن فضا قصد دارد کاری کند قله را شفاف نبینیم درحالی که ما از  دامنه و نبرد‌ها گذشته‌ایم و امروز می‌خواهیم به قله برسیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی واقعیت‌های است که از آن‌ها سو استفاده می‌شود گفت:  دشمن از کوچک‌ترین حادثه در دورترین نقطه کشور بزرگنمایی می‌کند تا فضا غبارآلود شود و حقیقت به چشم نیاید.

 

سردار نقدی با بیان اینکه ما باید بیدار باشیم و دشمن را به هدف خود نرسانیم افزود: امروز  کارگران به جز نقشی که در تولید و تامین نیازهای مردم دارند نقشی نیز در ایستادگی و نبرد با دشمن و برقراری امنیت دارند.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: باید دستاوردهای ملت قهرمان جمهوری اسلامی تبیین شود و پیشرفت‌های عظیم ملت در سخت‌ترین شرایط تحریم که دنیا را شگفت زده کرده است بیان شوند.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنی که فتنه ساختگی علیه جمهوری اسلامی ایران ساخت و دروغ بزرگ و جنجال رسانه‌ای به وجود آورد در حال فروپاشی است گفت: هر بحران ساختگی که آمریکا و دشمنان برای ملت ایران ساختند حالا گریبان‌گیر خودشان شده است و موج بحران‌ها را به صورت واقعی در اروپا مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار