14. آذر 1395 - 13:39   |   کد مطلب: 13996
دلجویی از مادر شهید توسط کانون اسلامی خواهران:
مادری که سه فرزندش را به ایران اسلامی تقدیم کرد
وقتی وارد خانه شدیم غم عجیبی در نگاه حاج خانم نشسته بود. غمی که از سال ها رنج فراق سه فرزند حکایت می کرد
شبنم ها , afkl ih, مادر شهید , shabnamha.ir, کانون اسلامی خواهران

به گزارش شبنم همدان  

 در شهر مادران سالخورده بسیاری هستند که از با ارزش ترین سرمایه  زندگیشان، برای پاسداری از این مرز و بوم و آسایش امروز ما  گذشته اند. وقتی کسی فرزندش ، جگرگوشه اش و ثمرۀ زندگی اش را برای ما داده است چطور می توانیم او را از یاد ببریم و از حالش غافل باشیم.

مادری که دیروز فرزندش برای آسایش ما شهید شده است امروز منتظر قدردانی و دلجویی ماست. کانون اسلامی خواهران برای انجام این وظیفه خطیر برنامه دلجویی از مادر شهدا را اجرا می کند. در هفته گذشته جمعی از اعضای کانون اسلامی خواهران به دیدن یکی از این مادران شهید رفتند. مادر شهیدان بیات شیر زنی است که 3 پسر برومندش را در دفاع از خاک پاک کشور از دست داده بود. دو تا از پسران خانواده بیات در عملیات رمضان به شهادت رسیدند و پسر سوم این خانواده هنوز مفقودالاثر است. او نیز همراه دو برادر دیگر در عملیات رمضان شرکت کرد و هرگز بازنگشت.

مسئول فرهنگی کانون اسلامی خواهران: وقتی وارد خانه شدیم غم عجیبی در نگاه حاج خانم نشسته بود. غمی که از سال ها رنج فراق سه فرزند حکایت می کرد. مادری را دیدیم جگر سوخته اما این شیر زن همچنان استوار ایستاده بود و تکیه گاه 4 فرزند دیگرش بود. حاج خانم 6 پسر و یک دختر داشته که سه پسرش یکباره و همزمان شهید شدند. حس عجیبی در وجود این بانوی سالخورده موج می زد از چشمانش صبر و استقامت را می توان دید. در کلامش ایمان و اعتقاد پیدا بود و از اعتقاد راسخ فرزندان شهیدش می گفت.

پس از اینکه مادر یادی از خاطرات شهیدانش کرد از خصلت آنها گفت. از اینکه سه برادر به نماز و روزه تأکید بسیار داشتند.

در این دیدار خواهران کانون اسلامی با عشق و محبت از مادر شهید دلجویی کردند و با فرزندان پاک این خانواده تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام / 

شبنم ها , afkl ih, مادر شهید , shabnamha.ir, کانون اسلامی خواهران
شبنم ها , afkl ih, مادر شهید , shabnamha.ir, کانون اسلامی خواهران

دیدگاه شما

آخرین اخبار