27. دى 1394 - 9:06   |   کد مطلب: 8865
یک مادر شهید و بازیگر تلویزیون با بیان اینکه فیلم‌های پیشنهادی به او با موضوع طنز است، گفت: مدتی است که فیلم بازی نکرده‌ام؛ بیشتر پیشنهادات بنده فیلم‌های طنز است اما خودم خیلی دوست دارم که نقش مادر شهید را بازی کنم چون نقشی احساسی است و فکر می‌کنم که می‌توانم از پس آن بربیایم.

به گزارش شبنم ها به نقل از کوله بار، حلیمه سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به ساخت فیلم های دفاع مقدس گفت: فیلم‌هایی با موضوع شهدا باید خوب و واقعی باشد چرا که شهدا کسانی هستند که جانشان را کف دستانشان گذاشتند و به جبهه رفتند و شهید شدند.

وی افزود: کارگردانی که می‌خواهد از شهدا فیلم بسازد، باید طوری این فیلم را به تصویر بکشد که تأثیرگذاری زیادی داشته باشد. همان‌طور که اگر زینب(س) نبود، کربلا هم نبود باید گفت که اگر شهدا نبودند، ایران هم نبود. اگر قدر شهدا را ندانیم، در هر دو دنیا گرفتار می‌شویم و باید قدردان شهدا را باشیم.

سعیدی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره سرزمین نور در خرمشهر گفت: تا به حالا در این جشنواره حضور نداشته ام اما دوست دارم امسال به همراه فرزندم "جلال" به خرمشهر بیاییم تا از نزدیک با زائران راهیان نور و برگزیدگان این جشنواره دیدار کنیم.

بازیگر سریال "خوش‌نشین‌ها "اضافه کرد: این جشنواره ها باعث تولید آثار دفاع مقدس می شود و با هنر پیوندی ناگسستنی دارد و به همین دلیل می تواند تاثیرگذاری زیادی را برای روی نسل های امروزی و علاقمندان به مباحث دفاع مقدس داشته باشد چرا که زائران راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس می توانند دیده ها و شنیده های خودشان را درقالب های هنری پیاده کرده و به این جشنواره ارسال کنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه به شعر و ادبیات فارسی علاقه زیادی دارد، گفت: به شعر علاقه زیادی دارم و امیدوارم این جشنواره به بخش ادبیات اهمیت ویژه ای قائل شود چرا که باعث تقویت ادبیات دفاع مقدس می شود و تاثیرگذاری زیادی بر روی مخاطبان دارد.

بازیگر سریال "متهم گریخت" در ادامه با اشاره به شهادت فرزندش در دوران دفاع مقدس گفت: "رضا لشگری" فرزند سومم بود که سال 1346 در تهران به دنیا آمد. وقتی جنگ شروع شد، چون سنش برای جبهه رفتن کم بود شناسنامه‌اش را دستکاری کرد. من اصلاً مخالف رفتنش نبودم. در روزهای جنگ، سه تا بچه داشتم که هر سه در جبهه بودند که از میان آنها رضا به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه نیاز نسل های امروزی شناخت شهدای دفاع مقدس است، افزود: نسل امروزی نیاز دارد که شهدایی همچون رضا را بشناسد و آنها را الگوی عمل خودش قرار دهد و برای معرفی آنها جشنواره های دفاع مقدس و مناطق عملیاتی دفاع مقدس نقش تعیین کننده ای دارند.

سعیدی با بیان اینکه فیلم های پیشنهادی به او با موضوع طنز است، گفت: مدتی است که فیلم بازی نکرده ام اما بیشتر پیشنهادات به بنده با موضوع نقش آفرینی در فیلم های طنز است اما خودم خیلی دوست دارم که نقش مادر شهید را بازی کنم چون نقشی احساسی است و فکر می‌کنم که می‌توانم از پس آن بربیایم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار