2. اسفند 1394 - 11:45   |   کد مطلب: 9423
همزمان با کلید خوردن انتخابات
رونمایی از چهره ی جدید فتنه در آن سوی مرزها
دهمین انتخابات مجلس در کمتر از شش روز آغاز خواهد شد، انتخاباتی که قبل از آغاز خود تا کنون حرف ها و گفته های فراوانی داشته است. پیش زمینه هایی که تا کنون در لفافه به دامن زدن فتنه ای جدید پرداخته اند.
  فتنه انتخابات مجلس چهره ی جدید فتنه انتخابات خبرگان

به گزارش شبنم ها به نقل از زنان کویر ، دهمین انتخابات مجلس در کمتر از شش روز آغاز خواهد شد، انتخاباتی که قبل از آغاز خود تا کنون حرف ها و گفته های فراوانی داشته است. پیش زمینه هایی که تا کنون در لفافه به دامن زدن فتنه ای جدید پرداخته اند.

فتنه ای که این روزها با کلید خوردن انتخابات توسط دشمنان اسلام درآن سوی مرزها مهندسی و رونمایی شده است.انگلستان که سفارت آن درست قبل از انتخابات ایران در تهران باز شد در حقیقت مهندسی انتخابات  کشور ما را با پشتوانه لندن و سایر کشورها مثل آمریکا انجام می دهد چرا که  آن ها به این نتیجه رسیدند که باید به کمک افرادشان که در داخل ایران هستند بیایند و این نکته قابل تاملی است

در واکاوی فتنه جدید به چنین نکاتی بر خواهیم خورد؛ دربحبوهه ی ثبت نام برای انتخابات مجلس شاهد ثبت نام حماسی از سوی گروه های خاص بودیم ضمن این که فمنیست ها در این عرصه بسی تاختند، پس از رد صلاحیت برخی از چهره ها گام بعدی فتنه کلید خورد؛  فشار بیشتر برخی از چهره‌ها برای تأیید صلاحیت شدن، حمله ی به شورای نگهبان و تخریب چهره های انقلابی و وفادار به نظام نیز از گام های دیگری بود .

رونمایی از حضور مفسدین اقتصادی در تبلیغات انتخابات و شعارهایی بی نظیری که تا حال شنیده نشده است؛ حمایت رسانه های بیگانه از برخی کاندیداهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و تخریب برخی چهره های پیرو ولایت فقیه، همه و همه تلاش هایی است برای متزلزل کردن باورها و عقاید ملت ایران.

اما در عرصه ی کنونی باید به کدام مرجع رجوع کرد و واقعیت را پذیرفت؟

حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح دو اصل مهمی هستند که باید به آن توجه ویژه داشت. موضوعاتی که با هدایت رهبری و توجه به کلام ایشان در این برهه راهنما خواهند بود.

مقام معظم رهبری  19 دی سال جاری در دیدار با مردم قم، فرمودند« همه در انتخابات شرکت کنند، حتی کسانیکه نظام را قبول ندارند برای حفظ و اعتبار کشور بیایند»

ایشان همچنین بیان داشتند: « البته شناخت کاملِ یکایک نامزدها، واقعاً دشوار است اما می‌توان با دقت در سوابق و مواضعِ کسانی که فهرست‌ها و لیست‌های انتخاباتی را ارائه می‌کنند، درباره‌ی لیست‌ها تصمیم گرفت. اگر پیشنهاد دهندگانِ لیست‌ها، مؤمن و انقلابی هستند و خط امام را واقعاً قبول دارند می‌توان به لیست آنها درباره‌ی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اعتماد کرد اما اگر به انقلاب و دین و استقلال، چندان اهمیتی نمی‌دهند و دلشان دنبال حرف‌های آمریکا و دیگر بیگانگان است، قابل اعتماد نیستند.»

به دور از تمام نقشه ها و فتنه هایی که دشمن درصدد مهندسی آن است؛ بی شک توجه به اصولی که از کلام رهبری شنیده می شود فصل الخطاب راه پیش رو است.

 

نوشته : پسند

دیدگاه شما

آخرین اخبار