16. دى 1399 - 13:24   |   کد مطلب: 9116
اولین قدم در کاهش وزن تمرکز و آمادگی ذهنی برای این کار است.
با این روغن ها تا شب عید چربی شکمتان را آب کنید!

به گزارش شبنم ها به نقل از ساعت 24 با قرار دادن این روغن بر روی شکمتان و ماسا‍ژ دادن شکم با آن می‌توانید به‌راحتی چربی‌های شکمتان را آب کنید و از این طریق در 6 هفته چند کیلو وزن کم کنید.

 

ماساژ دادن برخی روغن‌ها بر روی عضلات شکم می‌تواند سبب ذوب شدن چربی‌ها و باریک شدن شکم به خصوص در خانم‌ها شود.

 

هنگام اقدام به کاهش وزن توجه به این نکته مهم است که اولین قدم در کاهش وزن تمرکز و آمادگی ذهنی برای این کار است. در بیشتر موارد مقاومت ذهنی برای لاغر شدن مانعی بزرگ برای کاهش وزن محسوب می‌شود.

 

روغن‌هایی گیاهی وجود دارند که وقتی روی سطح پوست قرار می‌گیرند وارد جریان خون می‌شوند و تاثیراهای معجزه‌آسایی بر سوزاندن چربی‌ها و آزاد کردن سموم بدن دارد.

 

این روغن‌ها به این علت که از گیاهان گرفته می‌شوند دارای سطح فتوشیمیایی هستند. در کنار استفاده از این روغن‌ها، مصرف مقادیر زیاد آب خالص و مواد غذایی مغذی سرعت چربی‌سوزی را افزایش می‌دهد و از این طریق هورمون‌های چربی سوز بدن خود فعال می‌کند.

 

استفاده از روغن هسته انگور، اسانس لیمو و روغن موجود در درخت سرو و اسانس گریپ فروت به همراه روغن نارگیل و بادام از طریق ماساژ دادن شکم چربی‌ها را به صورت موضعی درآن نواحی ذوب می‌کند و سبب کاهش چند کیلوگرم وزن در 6 ماه می‌شود.  

 

برای این کار، در ابتدا 6 قطره روغن نارگیل یا بادام را با 5 قطره روغن سرو و 5 قطره روغن لیمو و گریپ فروت را درون کاسه کوچکی مخلوط کنید و این مخلوط را روزی یک یا دو مرتبه روی شکم خود ماساژ دهید تا بعد از 6 هفته اثرات معجزه‌آسای آن را مشاهده کنید.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار