17. آذر 1394 - 16:35   |   کد مطلب: 8316
در طول سه روز گذشته در استان همدان 41مصدوم نجات یافت 2هزارو پانصد نفردر راه مانده نیز اسکان داده شدند.
نجات 41مصدوم و اسکان 22هزاروپانصدنفردر راه مانده

به گزارش شبنم ها، مقصود شعباني مدير روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان همدان با تشريح حوادث چندروز گذشته خاطر نشان كرد: نجاتگران هلال احمراستان با سرعت عمل مناسب و حضور به موقع در همه مخاطرات سه روز گذشته بخصوص گير افتادگان در كولاك جاده و كوهستان با اسکان وارائه خدمات به 22هزارو پانصدنفرعملکردمناسبی داشتند.

وي بااشاره به دراختیار گذاشتن 8576تخته پتو و11252پرس غذا افزود تعدادی از این افراد دچارمصدومیت و آسيب دیدگی بر اثر تصادفات جاده اي ، برف و كولاك و واژگونی خودرو و...گردیده بودند که به آنها خدمات حضوري ارائه شد.

شعباني با اشاره به اینکه تعدادی ازافراد دچار جراحت شده به صورت سرپايي درمان شدند و بحث پانسمان و بانداژ بر روي آنان انجام گرفت گفت 41نفرنیزبعد از انجام كمك هاي اوليه توسط آمبولانس به بيمارستان اعزام شدند.

مدير روابط عمومي هلال احمر استان همدان ياد آور شد 140نفر نيروي متخصص و نجاتگر در قالب 54 تيم با 57 دستگاه آمبولانس و خودرو نجات ،خدمات فوق رابه صورت شبانه روزی ارئه نمودند .

لازم به ذكر است پايگاه های امداد جاده اي هلال احمر استان همدان بصورت تمام وقت در جاده هاي این استان مستقر و به حادثه ديدگان ناشي از بارش برف وباران ،تصادفات و اتفاقات ناگوار خدمات رساني مي نمايند.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار