3. آذر 1394 - 11:54   |   کد مطلب: 8162
به منظور ایجاد تعامل، همکاری و تبادل تجربیات تیم اعزامی استان مرکزی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان همدان بازدید کرد.

به گزارش شبنم ها، روسای مراکز؛ مربیان و کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی از بخش های مختلف مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان همدان بازدید نمودند.

بنابراین گزارش به منظور بازدید از فعالیت های آموزشی استان همدان، ایجاد تعامل بیشتر در همکاری ها و تبادل تجربیات انجام شد تیم اعزامی از استان مرکزی ضمن دیدار با مهندس مهرابی مدیر کل آموزش  فنی و حرفه ای استان همدان از کلیه بخش های اداری و کارگاه های آموزشی مرکز مذکور بازدید نمود.

مهرابی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در ابتدای این دیدار در سخنانی بیان داشت: در شرایط سخت اقتصادی فعلی فقط تعامل، همکاری و مقاومت در برابر مشکلات راهگشا خواهد بود و آموزش های فنی و حرفه ای می تواند در جهت توانمند سازی و مقاوم سازی بدنه اجتماع موثر عمل نماید.

در ادامه، بازدید گروه اعزامی از کارگاه های مختلف مرکز از جمله برق، جوش، کشاورزی، صنایع غذایی،  هیدرولیک و پنیوماتیک و ... انجام و از نزدیک با فعالیت ها و اقدامات آموزشی مرکز آشنا شدند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار