8. مهر 1394 - 12:17   |   کد مطلب: 7488
دوره آموزشی سیستم هوشمند سازی ساختمان ها با همکاری شرکت اندیشه سازان صنعت استان خراسان رضوی جهت ارتقاء مهارت مربیان برق استان همدان برگزار گردید.
برگزاری دوره سیستم هوشمند سازی ساختمان ها (BMS)  ویژه مربیان برق استان  همدان

به گزارش شبنم ها، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران شهرستان بهار گفت: عمده کاربرد این رشته در منازل مسکونی و ویلا ها و ابنیه عمومی از قبیل هتلها، بیمارستانها، پارکینگ های عمومی، ادارات، سالنها، کارخانه ها، گلخانه ها و مکان های پرتردد می باشد.

وی ادامه داد: از انگیزه های اقتصادی لازم برای استقبال هر چه بیشتر از این سیستم ها می توان به افزایش ارزش افزوده ساختمان، ذخیره سازی انرژی، افزایش طول عمر تجهیزات، کاهش هزینه نگهداری و تعمیرات و برگشت سریع سرمایه اشاره نمود.

گمار افزود:  Building Management System) BMS) یا سيستم مديريتي ساختمان امروزه  به يكي از گريز ناپذير ترين شاخه هاي علمي، تحقيقاتي و اجرايي در ساختمانها به منظور نظارت اتوماتيك و كنترل تاسيسات تبديل گرديده است.

وی خاطر نشان ساخت: سیستم  BMS یک سیستم کنترلی است که تمامي المانهاي كنترلي از قبیل سخت افزار، كنترلرها، شبكه هاي ارتباطي و كنترلر هاي مركزي را دارا می باشد.

در پایان گمار ضمن عرض تشکر از حضور مربیان ابن دوره شایان ذکر شد که در پایان دوره گواهی حضور در این دوره برای شرکت کنندگان صادر می گردد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار