19. شهريور 1394 - 8:08   |   کد مطلب: 7351
با حضور معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انجام شد:
تجلیل از روسای مراکز و مربیان نمونه کشوری و استانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان
تجلیل از روسای مراکز و مربیان نمونه کشوری و استانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان طی مراسمی باحضورمهندس کیایی معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،فروزش مدیرکل اموراداری ومنابع انسانی ، کارشناسان سازمان ، مدیرکل، مسئولین ستادی و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای این استان انجام شد.
 تجلیل از روسای مراکز و مربیان نمونه کشوری و  استانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان

به گزارش  شبنم ها به نقل از فني و حرفه اي استان همدان، رهام كيایي در اين مراسم اظهار داشت: مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ائم از مدیر کل، مربیان و پرسنل از پتانسیل خوبی برخوردار می باشند و این اداره کل یکی از بهترین و پویاترین  ادارات کل سطح کشور می باشد.

معاون اداري و پشتيباني سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اهمیت استخدام مربیان حق التدریس افزود: مصاحبه استخدامي مربيان حق التدريس اين سازمان با اولويت مناطق محروم شروع و طبق برنامه زمانبندي شده تا پايان شهريورماه انجام مي شود و نمرات مصاحبه استخدامي مربيان در كميته سرمايه انساني سازمان جمع بندي و به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور اعلام مي شود.

وي افزود: مجموع نمره كسب شده در آزمون كتبي (با وزن 70 درصد) و مصاحبه استخدامي (با وزن 30 درصد) لحاظ و با در نظر گرفتن ساير ضرايب، نمره نهايي واجدين شرايط توسط سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور اعلام می گردد.

رهام كيایي در ادامه بيان داشت: هدف از انجام مصاحبه مذكور سنجش حضوري شايستگي داوطلبان استخدام از نظر مهارت شغلي و ويژگي هاي شخصيتي نظير مهارت ارتباطي، علايق، استعداد يادگيري و ... می باشد.

وي در خصوص نحوه معرفي افراد براي مصاحبه تصريح كرد:  اداره كل امور اداري و منابع انساني اين سازمان موظف است طبق ليست ارسالي از استانها پرونده تمامي افراد معرفي شده را بررسي و افراد واجد شرايط كه طبق آئين نامه اجرائي مستندات كامل و كافي را دارند كتباً براي انجام مصاحبه به گروه مصاحبه كننده معرفي نمايد.

وي در خاتمه ضمن تشكر از رييس سازمان، معاونين سازمان و مديران ستادي و استاني كه در فرآيند تبديل وضعيت مربيان حق التدريس حمايت و همكاري لازم را داشته اند، از واحدهاي ستادي و استاني درخواست نمود كه در اجراي مصاحبه استخدامي همكاري لازم را با اداره كل امور اداري و منابع انساني سازمان داشته باشند.

لازم به ذکر است در این مراسم از 17 مربی و رییس مرکز نمونه در سطح کشوری و استانی تجلیل به عمل آمد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار