13. شهريور 1394 - 12:21   |   کد مطلب: 7274
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد سخنان رهبری پیرامون مذاکرات هسته ای اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری مقدرانه، به موقع و کارشناسانه بود و حتما باید فرمایشات ایشان مو به مو اجرا شود.
بیانات رهبری مجلس خبرگان رییس کمیسیون اجتماعی عزیزی

به گزارش شبنم ها ، عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان اظهار داشت:سخنان روز گذشته رهبر به موقع، کارشناسانه و مقتدارنه بود .

وی افزود: مقامات امریکایی حرفهایی را مطرح می کنند که مغایر با توافق نامه می باشد چرا که بر اساس توافق نامه قرار بر این است که تحریم ها برداشته شود وگرنه لزومی به مذاکرات نبود.

عزیزی ادامه داد: همانطور که رهبری فرمودند تعلیق تحریم ها معنایی ندارد و باید تحریم ها به طور کامل لغو شود.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:  اگر طرف مقابل به تعهداتش عمل کند ما هم به تعهداتمان عمل خواهیم کرد در غیر اینصورت لزومی نداردکه توافق یک طرفه اجرا شود.

وی با بیان اینکه سخنان آمریکایی نباید ملاک قرار گیرد اظهار داشت: ما در مسائل موشکی و دفاعی کوتاه نمی آییم و در مورد آنها هیچ مذاکره ای نخواهیم داشت.

عزیزی گفت: جا دارد که از بیانات رهبر انقلاب به طور ویژه تشکر کنیم و البته ما و همه مسئولان وظیفه خود می دانیم که فرمایشات رهبری را مو به مو اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار