12. شهريور 1394 - 6:08   |   کد مطلب: 7259
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رهبر ستون خیمه انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن می خواهد عمود خیمه انقلاب را تخریب کند.
 رهبر عمود خیمه انقلاب است/ اگر شهادت طلبی معامله شود ارزش ها مصادره می شود

به گزارش شبنم ها به نقل از «دیارباران»، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی در یادواره شهید قلی پور و شهدای عملیات کربلای 2 در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران سرشان، بند کلمه «هیهات منه ذله» بود و شهدا راه عزت را باجمع آوری قوای ایمان پیدا کردند.

وی با بیان اینکه شهدا دایره المعارف ایمان الهی بودند، تصریح کرد: شهید قلی پور تاکتیک هایی را در عملیات های مختلف در جنگ طراحی می کرد که برگرفته از ایمان و معجزات الهی بود.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: شهدا با نفوس نورانی که داشتند آرمان های حاکمیت نظام جمهوری اسلامی را محقق کردند.

بی آزار تهرانی با تاکید براینکه شهدا فارغ التحصیل مکتب امام راحل بودند، اضافه کرد: در شرایط فعلی مدافعان حرم از حرم عمه جان امام زمان (عج) حفظ و حراست می کنند و ناشر فرهنگ شهید و شهادت هستند.

وی افزود: شهدا نگاه حسینی داشتند و عاشق شهادت در راه سرخ امام حسین (ع) بودند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه استکبار جهانی در یمن در ماه مبارک رمضان 200 بار این کشور را بمباران کرد، ابراز کرد: بی شک این مردم پای کلمه طیبه «علی(ع)» هزینه می دهند و رهبر انصار الله تربیت شده مکتب امام راحل است.

امام تشیع را از انزوا بیرون آورد

بی آزار تهرانی با بیان اینکه شهدا معادلات پیچیده دشمن را در دنیا به هم ریختند، ادامه داد: ما اکنون سر سفره عزت و کرامت شهدا نشسته ایم.

وی گفت: امام راحل تشیع را از انزوا بیرون آورد اما اکنون شبکه های ماهواره ای به دنبال توصیف بد شیعه هستند.

وی با بیان اینکه روز امام حسین (ع ) در اروپا داریم، ابراز کرد: اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) جهانی شده است و از معجزات هزاره سوم است.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: در شرایط فعلی باید مواظب باشیم دشمن ارزش های ما را مصادره نکند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از دل روحانیت بیرون آمده است، گفت: دشمن از طریق روحانیتی که اندیشه سکولار دارند می خواهد به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزند.

اگر شهادت طلبی معامله شود ارزش ها مصادره می شود

بی آزار تهرانی با بیان اینکه برخی ها می گویند مگر شهر قبرستان است که در دانشگاه ها شهید دفن می کنند، اضافه کرد: اگر روزی شهادت طلبی معامله شود ارزش ها توسط دشمن مصادره می شود.

وی در تشریح جایگاه سردار شهید حاج محمود قلی پور، بیان کرد: شهید قلی پور شهید ملی و افتخار گیلان است.

وصیت نامه شهید قلی پور سرشار از عشق است

استاد حوزه و دانشگاه، ادامه داد: وقتی متن وصیت نامه شهید قلی پور را مطالعه می کنیم می بینیم که سرشار از عشق است.

وی با بیان اینکه مدیران ما بدانند نباید در پناه میز باشیم، گفت: باید روحیه شهادت طلبی داشته باشیم و نباید از خط سیدالشهدا (ع) بیرون برویم.

بی آزار تهرانی در پایان با بیان اینکه مملکت ما مملکت امام رضا (ع) است، اظهار کرد: رهبر ستون خیمه انقلاب اسلامی است و دشمن می خواهد عمود خیمه انقلاب را تخریب کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار