14. آذر 1398 - 0:03   |   کد مطلب: 6841
یک متخصص طب سنتی گفت: غذاهای گرم احتمال پسر‌دار شدن را افزایش خواهد داد با توجه به این که مصرف غذاهای سرد هم در تعیین دختر شدن جنسیت جنین موثر است.
جنسیت فرزند‌تان را خودتان تعیین کنید

به گزارش شبنم ها به نقل از  دانا، دکتر فاطمه‌ ن‍‍ژ‌اد بخش متخصص طب سنتی و‌ عضو بسیج جامعه پزشکی در‌ خصوص اثرات صنفی غذاهای آماده (فست‌فودها) بر باروری افراد گفت‌: تغییر سبک زندگی و جایگزین نشدن مواد غذایی مضر به جای مواد مفید در سبد غذایی افراد باعث شده تا بیماری‌های روانی نظیر استرس‌های روحی و روانی‌، احساس حالت غم و اندوه در فرد افزایش یابد.

این متخصص طب سنتی با اشاره به این که غذاهای فست‌فودی سرد مزاجی را در خانم ها افزایش می‌دهد، گفت‌: مواد مضر‌ی که در تهیه این غذاها استفاده می‌شود افزایش شانس باروری در زنان را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

وی پیرامون مورد تایید قرار گرفتن تعیین جنسیت جنین از سوی طب سنتی تصریح کرد‌: مواد غذایی که قبل از بارداری و همچنین در طول دوران بارداری توسط مادر‌ به مصرف می‌رسد می‌تواند در تعیین جنسیت جنین نقش داشته باشد.

نجات بخش در خصوص مصرف غذاهای گرم خاطر نشان کرد: زیاده‌روی در مصرف غذاهای گرم باعث می‌شود این افراد دچار سود مزاج گرم نشوند که در نهایت باعث ایجاد ناباوری در افراد دارای مزاج گرم خواهد شد.

وی با اشاره به این که خوردن غذاهای سرد احتمال دختر شدن جنین را افزایش خواهد داد، اظهار کرد: زیاده روی و‌ افراط در خوردن غذاها هم خطرناک بوده و بیشتر از غذاهای گرم احتمال ناباوری را افزایش خواهند داد.

این متخصص افزود‌: غذاهای گرم هم می‌تواند احتمال پسر دار شدن را افزایش دهند به همین دلیل افرادی که تمایل بیشتری به داشتن فرزند پسر دارند بهتر‌ است از مصرف غذاهای سرد خودداری نمایند. 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

آخرین اخبار