15. شهريور 1399 - 12:12   |   کد مطلب: 8011
دنیای غرب مشارکت نامحدود زنان را در اداره کلیه امور جامعه فراهم کرده بدون اینکه توجهی به شان و حریم زن داشته باشد
نگاه دنیای غرب به حجاب / غرب به اسم آزادی شخصیت زن را به جنسیت او تنزل می دهد

به گزارش شبنم ها به نقل از سوریاس ؛ دنیای غرب مشارکت نامحدود زنان را در اداره کلیه امور جامعه فراهم کرده بدون اینکه توجهی به شان و حریم زن داشته باشد بگونه ای که زنان همواره در یک فضای نا امن هستند و با رضایت خود کالا می شوند یا به اجبار ، چیزی که اسلام با آن مخالف است ، چرا که نباید زن طعمه قرار گیرد  یا به نوعی رضایت زن در سایه اغفال او صورت گیرد .

در نگاه غرب و فرهنگ غربی ، یکی از ارزش هایی که برای زن متصور است آن است که با موجد خود و با شخصیت خود وسایل التذاذ و بهره مندی دیگران را فراهم آورد ، لذا وقتی ما بر اساس فرهنگ اسلامی اعلام می کنیم که اسلام برای معاشرت زن و مرد محدودیتی قائل شده و معاشرت بی قید و شرط زن و مرد را جایز ندانسته ، ما را متهم می کنند که شما به زن اهانت می کنید ، در حالی که اهانت آن چیزی است که در فرهنگ غرب نسبت به شخصیت زن دیده می شود .

دنیای غرب با بهانه و به اسم آزادی زن ، شخصیت زن را به جنسیت او تنزل می دهد .

دکتر هنری ماکووو استاد دانشگاه ، مخترع بازی معروف scruples  و نویسنده و پژوهشگر در مسایل زنان و جنبش های آزادی بخش است . دکتر هنری ، دروغ بودن شعار آزاد سازی زن را افشا می کند . هنری این واژه را فریبی ((سنگدلانه )) توصیف کرده می گوید : آزادسازی زن ، فریبی از فریب های نظم نوین جهانی است . فریبی سنگدلانه که زنان آمریکایی را اغوا نموده و تمدن غرب را ویران کرده است نویسنده تاکید می کند : آزادسازی زن تهدیدی برای مسلمانان به شمار می رود و می گوید : این مساله میلیون ها نفر را تباه کرده و تهدید بزرگی برای مسلمانان است .

سپس نویسنده به توضیح پیامد های زندگی دیوانه وار دختران جوان آمریکایی پرداخته و می گوید : <<پیش از ازدواج ، ده ها پسر با او مرتبط هستند . پاکی خود را که بخشی از جذابیتش است ، از دست داده تبدیل به انسانی جامد و حیله گر می شود که توان محبت ورزیدن نخواهد داشت >> او اشاره می کند : ” زن در جامعه آمریکا ، خود را مجبور به پیروی از زندگی مردان می بیند ” همین مساله باعث شده که زنان آمریکایی ، پرخاشگر و مضطرب باشند ، شایسته همسر و مادر شدن نباشند و تنها به ابزاری برای کامیابی جنسی تبدیل شوند نه انسانی که عشق و مادر شدن را پیشه کرده است این ارمغان غرب است برای زنان .

انتهای خبر /

دیدگاه شما

آخرین اخبار