6. خرداد 1394 - 9:55   |   کد مطلب: 6033
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: کاهش ساعت کاری خانم‌ها راندمان کار آنها را کاهش می‌دهد.
زنان,اشتغال,کاهش ساعات کاری

 به گزارش شبنم ها، رضا قیاسی  اظهار کرد: هنگامی‌که خانم‌ها در مسئولیت خاصی در ادارات و شرکت‌ها پذیرفته می‌شوند، به انجام کار موردنظر مکلف می‌شوند، بنابراین اگر ساعت کاری آن‌ها کاهش یابد، در عمل نمی‌توانند راندمان و خروجی مناسبی داشته باشند.

وی افزود: خانم‌ها با آقایان یکسان بوده و هیچ تفاوتی ندارند و در ادارات تبعیضی در حق آن‌ها صورت نمی‌گیرد بلکه با توجه به شرایط ساختار جنسیتی خانم‌ها در دوران خاصی از زندگی‌شان مزایایی برایشان درنظر گرفته می‌شود.

قیاسی تصریح کرد: خانم‌ها بعد ار اتمام دوران بارداری به مدت 9 ماه می‌توانند به استراحت بپردازند و مسئولیت نوزادشان را بر عهده بگیرند، ضمن اینکه خانم‌ها در این مدت حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی شرایطی را برای حضور خانم‌ها در جامعه فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند همپای همسرانشان کار کنند و در اجتماع حضور داشته باشند بنابراین کاهش ساعت کاری آن‌ها علت قانع‌کننده‌ای ندارد تا از ساعت کاری آن‌ها کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: خانم‌های شاغلی که بچه زیر هفت سال دارند، می‌توانند روزهای پنج شنبه دور کاری داشته باشند، البته در این روز که دور کاری دارند، نمی‌توانند برای محل کار خود مفید باشند، چراکه این روز فرصتی برای خانم‌ها در رسیدن به امورات زندگی است و در عمل برای محل کار خود اقدامی انجام نمی‌دهد.

‌انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار