2. ارديبهشت 1394 - 13:15   |   کد مطلب: 5651
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان بیان کرد:
علم و آگاهی راه مقابله با آسیب های اجتماعی
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان گفت:راه مقابله با آسیب های اجتماعی علم و آگاهی و مهارت آموزی است.
زنان,آسیب های اجتماعی,مهارت آموزی ,علم و آگاهی

به گزارش شبنم ها، سرهنگ خرم رویی، در اولین جشن اشتغال مهارت آموختگان زن ضمن تشکر از زحمات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گفت:  مهارت هایی که آموزش فنی و حرفه ای به آن پرداخته مورد نیاز خانواده ها خصوصا زنان بوده است که این امر کمک به استعدادهای نهان را آشکار و کمک به اقتصاد خانواده می کند.

وی ادامه داد:  امروزه همه خانواده های جامعه خصوصا زنان در معرض تهدید آسیب های اجتماعی ناشی از نفوذ فرهنگ بیگانه به کشور بوده و آگاهی خانواده ها با راهکارهای مقابله با تهدیدهای فرهنگی آنها را از این آسیب ها مصون خواهد کرد.

خرم رویی افزود: یکی از این راه های مقابله با آسیب های اجتماعی علم و آگاهی و مهارت آموزی است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان در این همایش به نقش محوری خانواده ها در تربیت فرزندان صالح اشاره کرد و گفت: خانواده هایی که در زندگی خود ساده زیستی را پیشه کرده اند از انواع آسیب های اجتماعیی مختلف در امان هستند چرا که هدف جنگ نرم کمرنگ کردن اعتقادات خانواده هاست.

این مقام نظامی  افزود : رسالت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای یک ارزش جهادی  دارد که این بستر به خوبی پایه ریزی شده است و به همین منظور نیروی انتظامی استان نیز به شناسایی آسیب های اجتماعی پرداخته و با تمام توان بستر های ناسالم را جدا کرده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار