16. فروردين 1394 - 12:40   |   کد مطلب: 5439
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده :
تلاش برای ارتقای جایگاه زنان در برنامه ششم توسعه
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه سال 94، سال تحقق پروژه‌های حوزه زنان است، گفت: آنچه که برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد ارتقای جایگاه زنان در برنامه ششم توسعه است.
تلاش برای ارتقای جایگاه زنان در برنامه ششم توسعه/ سال 94،سال تحقق پروژه‌های حوزه زنان است

به گزارش شبنم ها به نقل از خبرگزاری فارس، شهیندخت مولاوردی، با اشاره به نامگذاری سال 94 با عنوان « همدلی و همزبانی، دولت و ملت» گفت: سال 94 سالی است که از مرحله بررسی و مطالعه طرح‌ها و سیاست‌ها و پروژه‌هایی که در حوزه زنان و خانواده از دولت و یا دولت‌های قبلی بر جا مانده بود و برنامه‌هایی که در دستور کار دولت یازدهم قرار اشت از این مراحل عبور کردیم و امیدواریم سال 94 سال پیگیری و تحقق نتایج آن برنامه‌ها و پروژه‌هایی باشد که در دستور کار ما قرار داشته است.

وی اظهار داشت: امیدواریم شعاری که امسال با درایت، دوراندیشی و هوشمندی مقام معظم رهبری انتخاب شده است در حوزه زنان و خانواده هم اتفاق بیفتد و بتوانیم چالش‌های بزرگی را که در حوزه زنان و خانواده وجود دارد را از سر راه برداریم.

مولاوردی خاطر نشان کرد: در گذشته لوایحی داشتیم که خوشبختانه از کمیسیون‌ها در حال ورود به هیأت دولت است قطعا پیگیری تصویب آن لوایح از اولویت‌های ما است و پیگیری اجرای نهایی تفاهم‌نامه‌هایی که با دستگاه‌های اجرایی در سال 93 داشتیم ازدیگر برنامه‌های معاونت امور زنان در سال 94 است تا گزارش پیشرفت‌های نهایی را دریافت کنیم و بتوانیم مقدمات تفاهم نامه‌های جدید را فراهم کنیم.

وی افزود: آنچه که برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد ارتقای جایگاه زنان در برنامه ششم توسعه است که زمینه‌های آن فراهم شده است و امیدواریم بتوانیم از این فرصت برای لحاظ دیدگاه‌های مربوط به حفظ و ارتقای جایگاه زنان و خانواده در این برنامه قدم‌های درستی را برداریم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار