14. دى 1393 - 11:57   |   کد مطلب: 4568
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: زنان شهرستانی خصوصا زنان کویری توانمند و اهل کار و تلاش هستند یعنی این انتظار همه زنان است که در جهت ارتقاء جایگاه مدیریتی خود یک اتفاق بزرگ صورت گیرد و به تنهایی خود دولت و دولت مردان نمی توانند این اتفاق را رقم بزنند .
برای ارتقای جایگاه مدیریتی زنان نباید به دولت و دولت مردان تکیه کرد

به گزارش شبنم ها،در این نشست «رافع» رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور اظهار داشت: زنان شهرستانی خصوصا زنان کویری توانمند و اهل کار و تلاش هستند یعنی این انتظار همه زنان است که در جهت ارتقاء جایگاه مدیریتی خود یک اتفاق بزرگ صورت گیرد و به تنهایی خود دولت و دولت مردان نمی توانند این اتفاق را رقم بزنند .

وی ادامه داد: ما زنان به عنوان کسانی که در بدنه دولت و یا دستگاه های مرتبط به دولت و دستگاه های اجرایی کار می کنیم باید خودمان را باورکنیم و خود را معرفی نماییم .

این مقام مسئول گفت : ما زنان باید تمام توانمندی های خود را به کارگیریم به شرط آنکه به خانواده خود آسیب وارد نکنیم چون مهمترین وظیفه ما زنان در درجه اول خانه داری و مادر بودن است و زمانی یک زن موفق است که اول از همه همسرش از او راضی باشد و خانواده اش یک خانوداه متعالی باشد و بعد از آن خود را به جامعه برساند.

فرحناز رافع تصریح کرد: اولین و کوچکترین هسته اجتماع ما خانواده است و اگر به خانواده توجه ویژه نکنیم و تمام وقت خود را صرف کارمان ننماییم جامعه صدمه می بیند .

وی افزود : مادر ستون خانواده است و می تواند در مشارکت های مردمی فعالیت های بسیار زیادی را انجام دهد و موجب توسعه جامعه شود

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور در پایان گفت: هیچ دولتی به تنهایی نمی تواند نه فرهنگ سازی کند و نه مشکلات را حل نماید و تاثیر گذار باشد بلکه تنها با مشارکت مردم همه ی مشکلات حتی کاهش آمار تلفات در حوادث جاده و اصلاح روش های زندگی حل می شود.

منبع: شاخه طوبی

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار