17. فروردين 1403 - 17:17   |   کد مطلب: 25530
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال توسعه میدان درگیری است گفت:سران و مسئولان برخی از کشورهای اسلامی شریک در ظلم هستند.

به گزارش شبنم‌ها آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی امروز در آیین سیاسی- عبادی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه حق انتقام با صبر استراتژیک منافاتی ندارد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از آغازین دوران تشکیل خود تاکنون سه راهبرد داشته که برنامه اول آن توسعه جعرافیایی با عنوان شعار "از نیل تا فرات" بود.

وی با طرح این سئوال که کدام کشور اسلامی می‌توانست در برابر این توسعه جغرافیایی و فتنه اسراییل به جز ایران بایستد، گفت: آیا جز این است که انقلاب اسلامی باعث شکست این راهبرد شد ، اسرائیل پس از شکست در راهبرد اول تلاش کرد از طریق نقشه دیگر با تکیه بر قدرت نظامی، بازدارندگی را تقویت و موجودیت خود را حفظ کند اما عملیات طوفان‌الاقصی راهبرد دوم را شکست.

کودک‌کشی برای جبران ضعف و ایجاد هزینه برای جبهه مقاومت است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه اینکه رژیم صهیونیستی در راهبردهای خود با شکست مواجه شده ناشی از جریان مقاومت به رهبری ایران بوده بیان کرد: راهبرد سوم رژیم صهیونیستی را نسل‌کشی و کودک‌کشی وحشیانه با هدف جبران ضعف و ایجاد هزینه برای جبهه مقاومت است که جمهوری اسلامی در تمام جبهه‌ها دشمن را به عقب رانده است.

رژیم صهیونیستی به دنبال توسعه میدان درگیری است

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دنبال توسعه میدان درگیری است تا نشان دهد ضعیف نیست افزود: رژیم صهیونیستی با حمله به سفارت ایران این پیام را داد که همچنان در میدان نسل‌کشی حضور دارد.

شعبانی راد با اشاره به اینکه این حجم از کودک‌کشی در غزه بی‌سابقه است اظهار داشت: دو راهبرد اول شکست خورد و سومین راهبرد هم از سیاست‌های قبلی زودتر دچار شکست می‌شود و سرنگونی این رژیم را نزدیکتر می‌کند.

سران و مسئولان برخی از کشورهای اسلامی شریک در ظلم هستند

وی عنوان کرد: با سران و مسئولان برخی از کشورهای اسلامی نمی‌توان درباره اسلام صحبت کرد، علمای ساکن در این کشورها چگونه خود را مسلمان می‌دانند، چرا حکم ارتداد نداده، فتوا نمی‌دهند و در برابر این ظلم‌ها سکوت کرده‌اند؟ شما شریک در این ظلم‌ها هستید.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حل مشکلات اقتصادی تصریح کرد: برای انجام فرایض در جامعه باید اقتصاد سالم و صالح حاکم باشد ضمن اینکه اسلام به شدت فقر را محکوم می کند.

وی با تاکید بر اینکه در اقتصاد بیمار به معنویت جامعه آسیب وارد می‌شود بیان کرد: اقتصاد دارای مشکل، نیازمند برنامه اصولی برای شناخت درد و درمان است.

شعبانی اظهار داشت: مردم باید احساس کنند فعالیت‌های اقتصادی در زندگی آنها نقش دارد و وقتی به بازار می‌روند، احساس کنند تلاش مسئولان در وضعیت اقتصاد تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار