16. فروردين 1403 - 10:46   |   کد مطلب: 25529
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان خبر داد:
همدان، آماده پذیرایی از گردشگران در ایام عید فطر
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود شاهد حضور پرشور گردشگران در ایام عید فطر در همدان باشیم، گفت: هرساله همدان در این ایام به دلیل نزدیک بودن به پایتخت شلوغ می‌شود و تلاش می‌کنیم با همکاری همه دستگاه‌ها شرایط را برای حضور گردشگران مهیا کنیم.

علی خاکسار در گفتگو با خبرنگار شبنم‌ها با اشاره به اینکه از استان همدان به عنوان استان برتر در حوزه گردشگری از نظر تنوع و در دسترس بودن جاذبه‌های گردشگری یاد می‌شود، گفت: هرچند همدان در سال‌های قبل در ایام نوروز به دلیل آب و هوایی که دارد خیلی مورد توجه نبوده اما هرساله با صد در صد ظرفیت از مسافران پذیرایی کردیم.

وی با بیان اینکه امسال هم بالغ بر ۹۰ هزار اقامت شبانه در استان همدان ثبت شد، افزود: بیش از ۵۵ درصد گردشگران در هتل و مراکز رسمی اقامت داشتند که این خبر خوبی بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان ادامه داد: حضور گردشگران در ایام نوروز امسال در همدان ظرفیت اقتصادی خوبی برای مجموعه‌های گردشگری ایجاد کرد چراکه در مدت زمان حداقل پنج ماه گذشته فعالیت خاصی نداشتند.

خاکسار با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود شاهد حضور گردشگران در هفته آینده و ایام عید فطر در همدان باشیم، تصریح کرد: هرساله همدان در این ایام به دلیل نزدیک بودن به پایتخت شلوغ می‌شود و در سال قبل نیز با مشکلاتی برای اقامت مسافران مواجه بودیم چراکه حجم مسافران بیش از ظرفیت بود.

وی ادامه داد: امیدواریم امسال با مشکلی در این حوزه مواجه نشویم و در تلاش هستیم با همکاری همه دستگاه‌ها دستگاه شرایط را برای حضور گردشگران مهیا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار