13. فروردين 1403 - 10:10   |   کد مطلب: 25519
پرترددترین محور جاده همدان به تهران و محور همدان _کرمانشاه از میدان بهار تا تقاطع شهید زارعی است به طوریکه در این محور امکان ترافیک و معطل شدن وجود دارد.

به گزارش شبنم ها، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان گفت: میزان ترددهای جاده‌های همدان از ابتدای طرح نوروزی تا امروز_ ۱۳فرودین از ۱۳میلیون و ۸۰۰هزار تردد گذشت.

مهرداد آهکی اظهار کرد: تردد در تمامی محورهای استان همدان حتی محور های روستایی سنگین اما روان است به طوریکه ۵۶۳ راهدار،۳۱۳ ماشین آلات راهداری و ۵۰ اکیپ واکنش سریع در جاده های استان مستقر هستند که در صورت ترافیک سنگین یا بروز حادثه ای نسبت به روان سازی تردد در کوتاه ترین زمان اقدام کنند.

 

وی افزود: پرترددترین محور جاده همدان به تهران و محور همدان _کرمانشاه از میدان بهار تا تقاطع شهید زارعی است به طوریکه در این محور امکان ترافیک و معطل شدن وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه از مسافرین عزیز تقاضا می شود که بازگشت خود را به روزهای آتی موکل کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم سنگین بار ترافیکی از سمت غرب کشور به سمت مرکز از مسافران عزیز خواهشمندیم سفر خود را به روزهای آتی موکل کنند و بازگشت خود را به ساعت های پایانی روز نیندازند.

 

آهکی یادآور شد: یکی از مزیت های شلوغی جاده ها کاهش تصادفات است زیرا راننده به صورت مداوم باید به جلو توجه کند به طوریکه خواب آلودگی و عدم توجه به جلو  اتفاق نمی افتاد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بیان کرد: باتوجه به اینکه امروز روز طبیعت است و بسیاری از هموطنان برای گذراندن اوقات فراغت به سمت جاده های روستایی حرکت می کنند توجه به عابران پیاده، وسایل کشاورزی و حیوانات اهلی داشته باشند زیرا در جاده های روستایی نیاز است که راننده با سرعت کمتری حرکت کند.

 

این مقام مسئول در پایان توصیه کرد: از رانندگان عزیز خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و پرهیز از تخلفات حادثه ساز، نوروزی همراه با ایمنی را برای خود و سایر استفاده کنندگان از راه را به ارمغان بیاورند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار