7. فروردين 1403 - 9:24   |   کد مطلب: 25504
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: میزان مصرف سوخت در جایگاه منطقه همدان در طول هفته گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش شبنم ها، امین روستایی روز سه‌شنبه اظهار کرد: در پی فرارسیدن روزهای تعطیل عید نوروز حجم سفرهای نوروزی به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین افزایش و حجم تردد خودروها در جاده‌های استان و مصرف سوخت بیشتر شده است.

 

وی با اشاره به ثبت بیش از چهار میلیون تردد در پنج روز نخست سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ در همدان،تصریح کرد: روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ با ثبت رکورد مصرف ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین، شاهد افزایش ۳۰ درصدی مصرف این نوع فرآورده سوختی نسبت به روزهای عادی سال بودیم.

 

وی اظهار کرد: موقعیت همدان به عنوان اتصال دهنده مرکز به جنوب و غرب کشور عملیات سوخت رسانی را در این استان دوچندان کرده است.

 

روستایی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان عملیاتی و پشتیبانی منطقه و تعامل اثربخش دستگاه‌های اجرایی استان، بیان کرد: با وجود افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی مصرف بنزین در جریان سفرهای نوروزی هموطنان عزیز به استان همدان، با فعالیت جهادی سوخت رسانان، هیچ خودرویی بدون سوخت نمانده است.

 

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به تشکیل گروه‌های کشیک و همچنین برقراری گشت‌های شبانه روزی تیم های طرح نظارت نوروزی بر جایگاه‌های عرضه سوخت، ادامه داد: امسال گشت های ناظر با مدیریت روسای نواحی تابعه از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ با شعار "سوخت، تلاش و آبادانی" فعالیت خود را در استان آغاز کرده است و تا ۱۵ فروردین برای ارایه خدمات سوخت رسانی مطلوب، مجاری عرضه را زیر نظر دارند.

 

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با تاکید بر اینکه سوخت رسانان در تعطیلات نوروز هم به صورت نوبت‌کاری و کشیک در محل کار حضور دارند، افزود: از مدت‌ها قبل از شروع سال، این مجموعه در کنار دیگر دستگاه‌های خدمات رسان استان, برنامه ریزی لازم را برای استقبال ایمن از بهار و ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی را در دستور کار داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار