6. فروردين 1403 - 13:26   |   کد مطلب: 25502
استاندار همدان با بیان اینکه تسریع، تسهیل و تکریم سه اصل تحقق شعار سال است، گفت: مشارکت مردم با اقتصاد و جهش تولید، نیازمند همراهی و حمایت مدیران است.

به گزارش شبنم‌ها علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در نخستین شورای اداری استان همدان که با حضور رئیس جمهور به صورت وبینار برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، اظهار‌ داشت: مهم‌ترین برنامه عملیاتی امسال در استان همدان استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در استان همدان مصرانه پای کار خواهیم بود تا با تدوین برنامه‌هایی منسجم و هماهنگ جهت تحقق شعار سال عمل کنیم، افزود: در روزهای پیشرو جلساتی را با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی خواهیم داشت و برنامه‌ریزی مشترکی را در دستور کار قرار خواهیم داد تا در استان همدان ضمن توجه به شعار سال جدید و دغدغه دولت بتوانیم اقدامات مثمر ثمر را به نتیجه برسانیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در دو سال گذشته فعالیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف استان از جمله حوزه اقتصادی، افزایش تولید و غیره انجام شده است، تاکید کرد: به همفکری، تعامل و حمایت مدیران دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در جهت رشد اقتصادی استان همدان نیاز اساسی وجود دارد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در سال گذشته با بالابردن ظرفیت‌های پولی و بانکی استان نیز تلاش کردیم تا حمایت مناسبی از واحد‌های تولیدی استان داشته باشیم، گفت: تلاش خواهیم کرد در سال‌جاری نیز برنامه‌ریزی‌ها حول محورهای اقتصادی و بکارگیری ظرفیت‌های مردمی برای امر تولید صورت گیرد.

وی تاکید کرد: استان همدان پتانسیل ویژه در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری، صنایع هایتک و فعالیت‌های دانش‌بنیان دارد که باید امسال در برنامه عملیاتی تمامی دستگاه‌های اجرایی به این موارد مهم توجه ویژه شود.

قاسمی فرزاد در پایان تصریح کرد: به هیچ وجه پذیرفته نیست، دستگاه‌های اجرایی استان در حمایت و پشتیبانی طرح‌ها و ایده‌های جدید که تحقق شعار سال باشد ضعیف عمل کندند در این راستا عملکرد دستگاه‌های استان گزارش شود تا ضمن برخورد با دستگاه خاطی تدابیر لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار