28. اسفند 1402 - 10:55   |   کد مطلب: 25495
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از گشت مشترک ویژه بازرسی از واحدهای عمده فروشی میادین میوه و تره بار در ساعات اولیه صبح امروز خبر داد.

به گزارش شبنم ها، مرضیه یونسی در گشت مشترک ویژه بازرسی از واحدهای عمده فروشی میادین میوه و تره بار همدان اظهار کرد: بنابر سیاست تعزیرات حکومتی کشور مبنی بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار روزانه ۲ تیم گشت مشترک ثابت و سیار در مرکز استان و یک تیم در سایر شهرستان ها، بازارهای شلوغ و پرتردد، عمده فروشی ها، میادین میوه و تره بار و هتل ها را مورد نظارت هوشمندانه قرارداده و تلاش می شود با فراهم سازی تمهیدات لازم حقوق مصرف کنندگان حفظ شود و تخلفات صنفی به حداقل برسد.

وی ادامه داد: این گشت مشترک ویژه به همراه معاون اقتصادی استاندار سیدمجتبی حسینی، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی محمدعلی محمدی و معاون بازرسی سازمان صمت برای تشدید و تقویت نظارت ها از ساعت ۶ صبح امروز در میادین میوه و تره بار انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان یادآور شد: طرح ویژه نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان و عید نوروز از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

یونسی گفت: همکاری در اجرای سیاست های دولت در امر نظارت و تنظیم بازار، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با توجه به افزایش تقاضا و ضرورت برخورد با تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه وامثال آن در حوزه ارزاق عمومی، سبد معیشت عید نوروز و ماه مبارک رمضان و همچنین کالاهای اساسی و پوشاک از اهداف مهم این طرح نظارتی است.

وی از مردم خواست درصورت برخورد با هرگونه تخلف با ورود به سامانه ۱۳۵.ir شکایات خود را ثبت کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار