27. اسفند 1402 - 15:39   |   کد مطلب: 25494
مدیرعامل هلال احمر استان همدان خبر داد:
ارائه خدمات فرهنگی و سلامت توسط هلال‌احمر در ایام نوروز
مدیرعامل هلال احمر استان همدان از ارائه خدمات آموزشی در ایستگاه‌های سلامت و پایگاه‌های امدادی در وردی‌های شهری همدان خبر داد و گفت: اقدامات فرهنگی همچون ارائه بسته‌های آموزشی، فضای شاد برای استراحت و تفریح کودکان، ایجاد خیمه نماز و همچنین تست فشار خون و قند خون در این ایستگاه‌ها انجام می‌شود.

علی سنجربیگی در گفتگو با خبرنگار شبنم‌ها با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی در پیش است، گفت: با توجه به این موضوع جمعیت هلال احمر استان همدان همچون سال‌های گذشته با سه طرح نوروزی در خدمت هموطنان است.

 

وی با اشاره به طرح امداد و نجات نوروزی افزود: هلال احمر برای امداد و نجات در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی با تعداد ۳۵ پایگاه ثابت، موقت، تیم واکنش سریع و کشیک آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است.

 

مدیرعامل هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: تیم امداد و نجات هوایی جمعیت هلال احمر استان همدان در خدمت مسافران ورودی به استان است که این اقدامات در راستای خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر و با هدف کاهش تلفات ناشی از تصادفات است.

 

سنجربیگی با بیان اینکه در حوزه فعالیت امور جوانان نیز ارائه خدمات بشر دوستانه به مسافران نوروزی در دستور کار است، تصریح کرد: این ارائه خدمات شامل ایستگاه ارائه خدمات به مسافران در وردی شهرها انجام می‌شود و پویش‌های مختلفی از جمله پویش بهبود رفتارهای طرافیک‌ساز توسط رانندگان اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه خدمات دوستدار کودک به کودکان و نونهالان و خدمات فرهنگی و هنری نیز توسط جوانان جمعیت هلال احمر ارائه می‌شود، گفت: حوزه معاونت داوطلبان و خدمات اجتماعی طرح هلال رحمت را با کمک نیکوکاران و خیرین اجرا می‌کند و در آن طرح بخشی از نیاز نیازمندان در ماه مبارک رمضان در قالب سبدهای معیشتی و کمک‌های نقدی و غیرنقدی تأمین می‌شود.

 

مدیرعامل هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در سراسر استان همدان از ۲۴ اسفندماه خدمات‌رسانی و امدادرسانی به هموطنان را آغاز کرده و این روند تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد.

 

سنجربیگی در پایان از ارائه خدمات آموزشی در ایستگاه‌های سلامت و پایگاه‌های امدادی در وردی‌های شهر خبرداد و تصریح کرد: اقدامات فرهنگی همچون ارائه بسته‌های آموزشی، فضای شاد برای استراحت و تفریح کودکان، ایجاد خیمه نماز برای عبادت مسافران و همچنین تست فشار خون و قند خون در این ایستگاه‌ها انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار