26. بهمن 1402 - 10:32   |   کد مطلب: 25444
کارشناس هواشناسی استان همدان:
آسمان همدان تا فردا بارانی است
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه بارش باران در همدان تا فردا شب ادامه دارد، گفت: شدت بارش‌ها را طی ساعاتی از اواخر امشب و فردا در اکثر نقاط استان داریم که موجب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها می‌شود.

محمد‌حسن باقری‌شکیب در گفتگو با خبرنگار شبنم‌ها با اشاره به آخرین مدل‌های خروجی آب و هوایی گفت: امروز و فردا سامانه بارشی در استان همدان فعال است.

 

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها اغلب به صورت باران خواهد بود، افزود: شدت بارش‌ها را طی ساعاتی از اواخر امشب و فردا در اکثر نقاط استان داریم که موجب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها می‌شود.

 

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: موج بارش‌ها از روز شنبه کاهش می‌یابد و تا اواسط هفته آینده به شکل خفیف و پراکنده خواهد بود.

 

باقری‌شکیب با بیان از نظر تغییرات دمایی از امروز دماهای بیشینه روند کاهشی خواهد داشت،تصریح کرد: چند درجه‌ای دمای هوای روزانه خنک‌تر می‌شود هرچند دمای کمینه با توجه به ابری بودن آسمان تا روز یکشنبه در اکثر نقاط استان مثبت خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه روز گذشته بیشینه دما از فامنین با ۱۷ درجه گزارش شد، عنوان کرد: صبح امروز دمای کمینه از گل‌تپه با سه درجه گزارش شد.

 

این کارشناس هواشناسی استان همدان در پایان گفت: دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۶ و ۶ درجه در نوسان بوده است.

 

گفتنی است براساس اعلام هواشناسی کشور، بارش باران و برف در نیمه غربی کشور یعنی شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز رخ می‌دهد.

 

این مناطق شامل استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، مازندران، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، فارس، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، بوشهر، اصفهان، قزوین، البرز، تهران و قم می‌باشد.

 

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار