26. بهمن 1402 - 10:30   |   کد مطلب: 25443
دورهمی طنز حوزه هنری همدان «کیش میج» نام دارد و حالا به ایستگاه چهارم خود رسیده است، آنطور که مشخص است این دورهمی تا حدودی حال و هوای انتخاباتی دارد و قرار است فردا شب خانواده‌ها را در سالن غدیر دانشگاه علوم پزشکی همدان دورهم جمع کند.

به گزارش شبنم ها، یکی از الزامات امروز در جامعه ایجاد شور و نشاط و تفریح مناسب خصوصا برای قشر جوان است.

 

با وجود تعداد زیاد متولیان فرهنگی و اجتماعی اما برگزاری برنامه‌های شاد فرهنگی در همدان آنطور که باید برگزار نمی‌شود.

 

با این وجود یک‌سالی می‌شود که حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان نبود برنامه‌های نشاط آور را احساس کرده و در طرحی ابتکاری برنامه‌های شاد و متنوعی را برگزار می‌کند.

 

دورهمی طنز حوزه هنری همدان «کیش میج» نام دارد و حالا به ایستگاه چهارم خود رسیده است، آنطور که مشخص است این دورهمی تا حدودی حال و هوای انتخاباتی دارد و قرار است امشب خانواده‌ها را در سالن غدیر دانشگاه علوم پزشکی همدان دورهم جمع کند.

 

کیش میج در سه دورهمی اخیر خود با موضوعات ازدواج، میراث فرهنگی و شب یلدا میزبان مردم همدان بود و در آخرین دورهمی آنچنان با استقبال مردم مواجه شد که فضای سالن جوابگو جمعیت نبود.

 

توجه به آموزش موضوعات مختلف در کنار خنده و نشاط از ویژگی‌های بارز دورهمی کیش میج است، دقیقا موضوعی که در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی به آن توجه نمی‌شود.

 

مشاهدات خبرنگار عصر همدان نشان می‌دهد که کیش‌میج جای خود را در بین خانواده‌های همدانی باز کرده است و هنرمندان حوزه هنری استان همدان با این ابتکار خود ثابت کردند که می‌توان در فضای سالم، شادی و نشاط را در جامعه گسترش داد.

 

امید است با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و سطح بالا در استان همدان شادی و نشاط بیشتری را در سطح شهر و استان شاهد باشیم.

 

انتهای خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار