9. بهمن 1402 - 9:51   |   کد مطلب: 25414
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اعلام کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با یکی از حسینیه‌های خوب همدان، به‌زودی حسینیه هنر افتتاح خواهد شد.

به گزارش شبنم ها، مسعود ویژه در نشست هیأت اندیشه‌ورز سازمان بسیج هنرمندان استان همدان، ضمن تشریح برخی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته گفت: حوزه‌های کاری و مدیریتی در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گسترده است که متأسفانه بودجه‌های فرهنگی نیاز همه اقدامات انجام شده را تأمین نمی‌کند. 

 

وی با اشاره به اعطای تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر استان بیان کرد: با رایزنی‌هایی که انجام دادیم برای نخستین‌بار در استان نزدیک به ۴۳ میلیارد تومان از تبصره 16 به اصحاب فرهنگ و هنر وام پرداخت شد که سهم هر هنرمند متغیر بین ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بود. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: آموزش هنر در هنرستان هنرهای زیبا در حال تقویت است و اصلاحات اساسی برای کانون فرهنگی مساجد انجام دادیم که با تأمین بودجه مناسب اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ویژه به مسأله اقتصاد در هنر اشاره و مطرح کرد: به‌زودی فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح خواهد شد تا هنرمندان بتوانند محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کنند. 

 

وی با اشاره به همکاری این اداره با سایر ادارات و ارگان‌های فرهنگی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با یکی از حسینیه‌های خوب همدان، به‌زودی حسینیه هنر افتتاح خواهد شد همچنین با دانشگاه‌ها و اداره‌کل آموزش و پرورش برای مباحث فرهنگی تفاهم‌نامه همکاری بسته خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار