23. آذر 1402 - 8:24   |   کد مطلب: 25331
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان خبر داد:
اجرای دو طرح ترافیکی در شهر همدان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه دو طرح ترافیکی در رینگ اول و دوم شهر همدان در حال اجرا است، گفت: مبلغ جریمه متخلفان ۱۰۰ هزارتومان می‌باشد.

سرهنگ غلامعلی همایی در گفتگو با خبرنگار شبنم‌ها با اشاره به اجرای دو طرح ترافیکی در شهر همدان، گفت: طرح اول از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر و ۱۶ تا ۲۰ در رینگ اول شهری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رینگ اول شهری خیابان‌های منتهی به میدان امام خمینی(ره) است، افزود: خیابان شهدا، خیابان تختی، خیابان شریعتی و خیابان باباطاهر به میدان مرکزی شهر شامل این طرح می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ادامه داد: طرح ترافیکی دیگری مختص رینگ دوم شهر است و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ اجرا می‌شود.

همایی با بیان اینکه رینگ دوم شهر خیابان‌های منتهی به آرامگاه بوعلی‌سینا هستند، تصریح کرد: بلوار کاشانی، بلوار مدنی، ایستگاه عباس آباد، میدان فردوسی، میدان پروانه‌ها و میدان جهاد شامل رینگ دوم شهری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جریمه ورود خودروها در مناطقی که شامل طرح ترافیکی هستند صد هزارتومان است، یادآور شد: ورود خودروها به جز کسانی که در این مناطق سکونت دارند ممنوع است.

انتهای خبر/ سع

دیدگاه شما

آخرین اخبار