29. مهر 1402 - 10:12   |   کد مطلب: 25289
صهيونيست‌ها به نوعی استر و مردخاي را پس از بيت‌المقدس دومين زيارتگاه خود مي‌دانند،واقعیت های نسل کشی آنها در طول تاریخ را نمایشگاه کنید

به گزارش شبنم ها،استر و مردخاي مقبره زني فاسده و يهودي است كه 75 هزار ايراني را كشته است و هر سال براي اين ايراني‌كشي جشني (با نام پوريم) از سوي صهيونيست‌ها برگزار مي‌شود.

 حسین ربیعی، با اشاره به اينكه استر و مردخاي نبايد زيارتگاه تلقي شود، افزود: صهيونيست‌ها به نوعی استر و مردخاي را پس از بيت‌المقدس دومين زيارتگاه خود مي‌دانند و همدان را جزو سرزمين‌هاي خود مي‌دانند و هدف دارند كه در آينده آن را بگيرند. وي روشنگري در مورد استر و مردخاي را داراي اهميت برشمرد و گفت: شناساندن خطرات صهيونيستي به نسل جوان داراي اهميت است كه با همكاري دانشگاهها و حوزه علميه بايد در بين دانشجویان و روحانيون اين امر روشنگري شود. این فعال رسانه ای عنوان داشت: بايد فضايي ايجاد شود تا موج روشنگري و ضد صهيونيستي در بين دانشجويان و جوانان شكل گيرد كه در اين راستا بايد محور كار استر و مردخاي شود.

* استر كيست؟

مطرح شدن اين موضوع شايد براي كسي كه مطالعاتي هرچند اندك درباره مقبره استر و مردخاي در همدان داشته باشند زياد تازگي نداشته باشد و يا او را متعجب نكند، اما مخاطبي كه از موضوع اطلاع نداشته باشد ممكن است برايش اين سؤال مطرح شود كه مگر استر (يا همان ملكه يهودي خشايارشا) چه كرده كه اين گونه در يك سخنراني مورد حمله قرار گرفته است. استر نام ملكه يهودي خشايارشاست كه با تلاش او و مردخاي عموي استر، خشايارشا اختيار مردم ايران زمين را به آنها سپرد تا به فرمان استر حدود 75 هزار ايراني كشته شدند. در زماني كه سرزمين پهناور ايران در حدود 800 هزار نفر جمعيت داشت قتل اين تعداد از مردم اين سرزمين (نزديك به 10 درصد) بسيار وحشتناك مي‌نمايد.

* هولوكاست يهودي يا هولوكاست ايراني ؟

تاكنون انديشمندان و مورخاني در اروپا و سراسر جهان موضوع هولوكاست را مورد بررسي قرار داده‌اند و مكتوباتي نيز در اين زمينه به چاپ رسيده است. اما هنگامي كه احمدي‌نژاد به عنوان يك مقام دولتي، در اظهارات خود هولوكاست يا به اصطلاح نسل كشي يهوديان در اردوگاه‌هاي كار اجباري نازي‌ها را با چالش مواجه ساخت، هولوكاست به عنوان يك واژه سياسي وارد فرهنگ گفتمان رسانه‌اي ما شده و تبديل به موضوع قابل توجهي در نزد جهانيان شده است. پيش از هرچيز به جاي آن كه توجه شما را به موضوع واقعيت يا انكار هولوكاست جلب كنيم، از يكي از ابعاد هميشه پنهان صنعت هولوكاست، يعني مخفي كردن كشتار انسان‌هاي بي‌گناه ديگر به دست صهيونيست‌هاي يهودي سخن به ميان مي‌آورم. تاريخ دو قتل عام بزرگ را به نام يهوديان صهيونيسم ثبت كرده است:

يكي سوزاندن مردم يمن به دست ذونواس پادشاه يهودي يمن به جرم گرويدن به دين مسيحيت در گودال‌هاي آتشين و ديگري قتل عام 75 هزار ايراني به فرمان استر ملكه خشايارشا. ماجراي واقعه هولناك قتل عام مردم يمن در سوره مباركه بروج اين گونه آمده است: «والسماء ذات البروج... سوگند به آسمان كه دارنده برج‌هاست و سوگند به روز موعود و سوگند به گواهي‌دهنده و آن چه به آن گواهي دهند، كه «اصحاب اخدود» به هلاكت رسيدند. آنان كه آتشي از هيزم‌ها افروخته و درحالي كه بر كناره آتش نشسته بودند، بر آن چه بر سر مؤمنان مي‌آوردند، نظاره مي‌كردند، (اصحاب اخدود) تنها به اين علت از مؤمنان انتقام گرفتند كه آنان به خداي عزيز و حميد ايمان آورده بودند.» شرح بيشتر ماجرا، بنا به نقل علي بن ابراهيم قمي در تفسير سوره بروج چنين است: "مومنان كشته شدند و سبب آن اين بود كه ذونواس آخرين پادشاه از ملوك حمير، حبشيان را به حمله به سرزمين يمن واداشت و خود به دين يهود درآمد و حميريان را به اين آيين فرمان داد و خود را يوسف ناميد. مدتي بدين سان گذشت تا بدو خبر رسيد كه در نجران بازماندگان قومي نصراني به سر مي‌برند كه دين عيسي و حكم انجيل را گردن مي‌نهند و پيشوايشان عبدالله بن بريامن است. اطرافيان پادشاه، او را به عزيمت به سوي آن قوم و تحميل آيين يهود برايشان تشويق كردند. پس حركت كرد تا به نجران رسيد و هر كس را بر دين نصرانيت بود، گرد آورد. آن گاه دين يهود را بر آنان عرضه كرد اما آنها امتناع كردند. وي با آنان مجادله نمود اما جز ابا و امتناع نديد. سرانجام آنها كشته شدن را بر ورود به آيين يهود برگزيدند. ذونواس براي آنها گودال‌هايي حفر كرد و هيزم در آن بنهاد و آتش به پا كرد. گروهي از ايشان به آتش سوختند، گروهي ديگر با شمشير مثله شدند تا شمار سوختگان و كشتگان به 20 هزار رسيد و تنها يكي از ايشان به نام دوس با اسب خود گريخت." (تفسير قمي، ص 719 (به نقل از: محمدباقر مجلسي، بحارالأنوار، ج 14، ص 438 و 439).

بدون شك، آيات روايتگر اين واقعه هولناك و جنايت شرم‌آور يهوديان سنگدل، يكي از سندهاي مكتوب زنده‌سوزي دسته جمعي انسان‌هاست. * يهوديان معترف به كشتار نسل‌ها هستند تورات و ديگر سندهاي تاريخي مورد تأييد يهوديان، گواهي مي‌دهد كه بعد از حمله آشوريان به اورشليم و نيز در پي تخريب اورشليم به‌دست بخت‌النصر، 50 سال پيش از ظهور داريوش، دسته‌هاي بزرگي از يهوديان به ايران آمده‌اند.

آن‌ها در اين دوران طولاني مطابق خلق ‌و خو، شيوه، سرشت و منش هميشگي خود، پيوسته مشغول شناسايي ويژگي‌ها، نقاط قوت و ضعف و نيز شخصيت‌هاي كارآمد و كارساز، توانگران، قهرمانان، دلاوران، مديران، توليدگران، استادكاران، صاحبان پيشه و انديشه، سازمان‌دهندگان و به ‌طور كلي اشخاص و خانواده‌هايي بوده‌اند كه چارچوب، اسكلت و زيربناي استقرار و بقاي اقوام بر دوش آنان قرار داشته است؛ چنان‌ كه آشكار است، يهوديان با شناسايي پيشين اين مهره‌هاي اصلي استقامت و استقرار بومي، پس از دريافت مجوز تجاوز و نسل‌كشي از سوي پادشاه هخامنشي با برچيدن و حذف اصلي‌ترين مهره‌هاي حيات هر قوم و تخريب زيربناي تمدن آنها، موجب نابودي و پراكندگي اقوام متعددي در سرزمين ايران شده‌اند.

قتل ايرانيان از زبان يهوديان در تورات بدين شرح آمده است: «استر [به خشايارشا] گفت اگر پادشاه را پسند آيد به يهودياني كه در شوش (منظور شهر شوش است) مي‌باشند اجازت داده شود كه فردا نيز مثل فرمان امروز عمل نمايند و ده پسر هامان (وزير خشايارشا) را بردار بياويزند و پادشاه فرمود كه چنين بشود و حكم در شوش نافذ گرديد و ده پسر هامان را (كه يهوديان، آنها را يك روز پيشتر از آن كشته بودند) به دار آويختند و يهودياني كه در شوش بودند در روز چهاردهم ماه ادار نيز جمع شده 300 نفر را در شوش كشتند. ليكن دست خود را به تاراج نگشادند و ساير يهودياني كه در ولايت‌هاي پادشاه بودند جمع شده براي جان‌هاي خود مقاومت كرده و چون 75 هزار نفر از مبغضان خويش را كشته بودند از دشمنان خود آرامي يافتند.» (تورات، دفتر استر، باب نهم، آيات 13 تا 17) آيا اگر قومي به كار خود اعتراف كند و حتي آن را جزو افتخارات خود بداند و مكتوب كرده و هرساله براي آن جشني برپا كند مي‌توان شكي به آن داشت.

* يادبود هولوكاست و نمایشگاه جنایت ها را در همدان نصب كنید

تاريخ نشان داده است صهيونيسم نه تنها امروز به دنبال ترور انسان‌هاي آزادانديش و حق طلب به ويژه ايرانيان است بلكه از گذشته باستان نيز هيچگاه دست از كشتار بر نداشته به گونه‌اي كه روزگاري با توطئه استر و عمويش 10 درصد جمعيت سرزمين پهناور ايران كشته شدند. اكنون مقبره استر و مردخاي آن دو نفري كه موجب كشته شدن ده‌ها هزار ايراني شدند در همدان واقع است و موجب شرمساري مردم همدان است. حال با اين اوصاف شايسته است به منظور گراميداشت ياد و خاطره كشته شدن ده‌ها هزار از نياكان ايراني و همچنين كشتار بشريت در طول عمر تاريخ و افشاي دروغ‌پردازي‌هاي صهيونيست‌ها يادبودي در برابر مقبره استر و مردخاي نصب شود. باشد كه در ذهن و خاطره‌ها ياد جنايت‌هاي بي‌شمار صهيونيست‌ها بيشتر باقي بماند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار