18. مهر 1402 - 10:51   |   کد مطلب: 25271
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:
مردم جهان از ظلم صهیونیست‌ها آگاه هستند
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز همه جهان نسبت به ظلم حکومت جعلی صهیونیست آگاه شدند گفت: همه باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم تا وعده حق الهی به زودی محقق شده و مظلوم بر ظالم پیروز شود.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در گفتگو با خبرنگار شبنم ها با اشاره به اتفاقات اخیر و عملیات طوفان الاقصی گفت: با یاری پروردگار، دعای خیر امت و رهبری‌های پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، بعد از بیش‌تر از ۷۰ سال اسرائیل غاصب و غده سرطان جهان اسلام، با یک شکست بزرگ مواجه شده است.

 

او با بیان اینکه صهیونیست‌ها در طول این سال‌ها ظلم، ستم و آوارگی زیادی بر مردم مظلوم فلسطین وارد کردند افزود: خداوند انتقام سختی از اسرائیلی‌ها گرفته است و آن‌ها امروز امیدی برای آینده ندارند.

 

آیت‌الله محمدی با تاکید براینکه امروز همه جهان نسبت به ظلم حکومت جعلی صهیونیست‌ها آگاه شدند گفت: همه باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم تا وعده حق الهی به زودی محقق و مظلوم بر ظالم پیروز شود.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سازمان ملل نسبت به ظلم‌ها رژیم کودک‌کش اسرائیل بی‌تفاوت است گفت: مردم جهان باید در این شرایط پشتیبان مظلومان باشند و هر فردی که از این مظلومین دفاع نکند به نسل بشر خیانت کرده است.

 

او با اشاره به یک حدیث خاطرنشان کرد: در حدیث آماده است یک روز ظالمی می‌آید که بی رحم است و مظلومان را تهدید می کند و روزی هم خداوند به وسیله مظلوم از ظالم‌ها انتقام می‌گیرد؛ امروز می‌بینیم نیروهای ارتش و نظامی صهیونیست‌ها کشته و یا اسیرشدند اما مقامات آن‌ها آمار واقعی را رسانه‌ای نمی‌کنند.

 

آیت‌الله محمدی در پایان افزود: هرکس هر کاری که می‌تواند باید انجام دهد و نباید از کمک اقتصادی، کمک نظامی و حمایت معنوی برای مردم مظلوم فلسطین دریغ کرد.

انتهای پیام/سع

دیدگاه شما

آخرین اخبار